14 Temmuz 2011 Perşembe

Kınama !




- Aloooğğğğ Seval sen Sinop'un neresindendin?
- Ayancık.
- Bir iki gün önce gittik oraya çok güzel yahuu. Denizi, havası, suyu çok güzelmiş.
- Bilmem yaaa ühü :(

Bu telefon konuşması üzerine bu sene tatile gidenleri kınamadığımı farkettim.

Her sene olduğu gibi bu sene de Seval insanı koltuk taksiti, dershane taksiti, kredi kartı ödemesi, evin ihtiyaçları derken kenara beş kuruş koyamamış ve yine bütün yaz mevsimini başkalarının tatil anılarını dinleyerek geçirmek zorunda kalmıştır. Eee tabi hiç kimse de Seval'e sen git biz destek çıkarız dememiştir. Zaten Seval böyle bir şeyi hiç duymamıştır ki. Onu bırak onunla tatil yapmak isteyen Emel'in de tatil planlarının içine sıçmıştır Seval.

Hoş şimdi gidip denizlerin serin sularında arınsam da dönüp yine aynı bokun içine düşeceğimi bildiğimden pek üzülmüyorum ama yine de tatilcileri kınıyorum.  Elimde değil kınıyorum. -bundan şarkı sözü olur bence-

İçimden de "ben köyümü özledim" diye türkü söylüyorum.





* * *
Dün akşam üzeri, telefonun diğer ucundan bir kadın sesi kulaklarıma sonra da kalbime kadar dokundu. Yanımda olsa da uzun uzun sarılsam dedim. Olsa da yesek durumu  :)

Ama olur bir gün o da olur. :)



7 yorum:

AVRAM dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.. Hatta kınamanın ötesine geçip eylem koyalım bile diyorum...
Hilale özgürlük!!!

SeV@L dedi ki...

yaaa bırak allaasen sen değil misin akçay'dan havuz başından yazan?

:)

AVRAM dedi ki...

Ve şu anda şehirdeyim.Akşam döndüm. Ne tatili beeee..

AVRAM dedi ki...

Evladım hangi durumda yazdığımı da oku o zaman yorum kısmında.. Ayağımı sokamadım lan havuza.. Sen git gölgede yat dedi resmen.. Kös kös gidip oturduk, zuaktan izledik hanımefendiyi.

SeV@L dedi ki...

Okudum şekerim o kısmını da okudum ama en azından havuz başına kadar varabilmişsin sen :)

Havuzun bağğşınaaaa bir avram usta inmiğğşşşş.

Eğilmiş zülfünü suya düşürmüğğşşş :)

AVRAM dedi ki...

Tabii havuz başı.. Ben havuzbaşı maceralarımı yazmadım orada, buraya yazayım istersen: Herşey dahilcilere karışıp beleş öğlen yemeği yeme maceralarımı, kızımın esefle beni kınayışını, benim çok konuşma eşşeğin sıpası ocağımı söndüreceksin deyişlerimi; bilekliği saklayarak kaptığım beleş biraları. Heriflerin beni bulsalar kesin vuracaklarını.. Sayayım mı daha.:))

geveze baykuş dedi ki...

hihoahahuahuahau yorumları okumak daha eğlenceli yafu