7 Temmuz 2011 Perşembe

hop dedik orda kal portakal lay lay lay

 Sabahtan beridir bu Ömür Gedik şarkısı dilime takılmış durumda, yataktan kalktığım andan beri bu şarkıyı söylüyorum. Üzerine bir sürü şarkı dinledim, ofiste yalnız olmanın verdiği avantajla bağıra çağıra şarkılara eşlik ettim ama nafile. İçime işlemiş resmen.

O değil de telefonda, müzik listemde Red Hot Chili Peppers 'ın Tell Me Baby şarkısı var  ne zaman çalmaya başlasa klipteki insanlar gibi -özellikle grubun basçısı olan arkadaş gibi- deli deli dans etmek istiyorum. Otobüste olunca zor oluyor.


foto : benim marifetim.

2 yorum:

Defter-i KebiR dedi ki...

Foto marifetli hatunum, güzel hatunum, can hatunum, bitanem =) Bazen sadece yasamak gerek, tüm olanlara ragmen devam etmek, gitmek ve gitmek... Bir gün dönecem deyip gittim ama o arada basimi döndüren yine hayat oldu. Kah sevincten, kah kederden döndü basim ama arada isyan etmenin kime ne zarari var ki?

Gözleri mücevher hatun, yüregi biricik hatun icini ferah tut giden güzel günler de gittikleri gibi dönerler sehre bir sabah :D

Hem bi de seni seviyorum uleyn!

SeV@L dedi ki...

Şu kadar güzel sözlerin üzerine ne diyeyim şaşırdım.

Te oralardan gelip de yüreğime değiyorsun ya o sihirli parmaklarınla. . .

Ben de seni çok seviyorum olum. :)