5 Temmuz 2011 Salı

2 Megapiksel


Yaz mevsiminin en sevdiğim yanı bizim bahçenin dışarıdan görünüşünün bu hali alması. İçeriden pek de matah değil aslında görüntü yanıltmasın ama sokağa girip de bu manzarayı görmek içimi ferahlatıyor.


Bahçenin dış görünüşüne büyük katkıda bulunan erik ağacının mahsulleri. Önceki senelerde pek verimli olmayan bu yabani erik bu sene coştu. Mahallenin çocuklarını da bizi de eriğe doyurdu. 


Komşu kedisi Pambık. Ama her komşu hayvanı gibi bizimkiler müsade ettiği müddetçe bizim kapının önünde yaşıyor. 


... ama olmaz ki böyle de yatılmaz ki...  
Orhan Veli, Sere Serpe şiirinden. 


Tabi öyle sere serpe yatıp enerji depolanınca gece saatler 01:00 i gösterirken evin içinde deli gibi koşturulup ev dağıtılır. Yoksa nasıl harcanacak o enerji ?


Kedi kıvamında muhabbet kuşu Zeytin. Kedilerden önce hep muhabbet kuşumuz olmuştu ama kediler gelince bu macera bitti . Alışıyorsun çok özlüyor insan ben özellikle kokularını çok seviyorum. 


Bayılıyorum ayakkabılarıma :)


Fındık hanımın son mekanı karikatür dergilerim kendisine yastık ve yataklık ediyor. :)

5 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

ulen o erikleri tuza banıp yemek, komşu kedisi pambık'ı tenhada kıstırıp yumcurmak, pıncır'ı banyoya kapatıp aşk-ı memnu eylemek vardı... ve fındık&pıncır ikilisini öyle sere serpe seyretmek... hiç dokunmaz, sadece seyrederdim namussuzları, o kadar güzeller ki...
ben sizin evi çok özlemişim len, bu defa kesin gelmem lazım kesin!

geveze baykuş dedi ki...

ayrıca oxford ayakkabılara ben de bayılıyorum :) seninkilerin rengi de pek güzelmiş, tam baharlık yazlık. iyi günlerde giy.

SeV@L dedi ki...

Bence de kesin gel yani artık uzun zaman oldu özlemedin mi anamın keşkeklerini :D

guguk kuşu dedi ki...

bilirim o küçük erikler pek bi sulu olur.
pambık kedisini pek bir kırıtık gördüm.
fındık hanım ise pek bi entellektüel.
o sele serpe yatan şeyi göbüşü mıncıklanır.

geveze baykuş dedi ki...

özledim ya, deli misin özlenmez mi? uyyy söyledin bak canım çekti şimdi.