5 Temmuz 2011 Salı

Ben Bu Akşam

Eve gidip duşumu alıp, ayaklarımı uzatacağım bilgisayarı karşıma alıp fotoğraf makinesindeki ve cep telefonundaki fotoğrafları bilgisayara atıp düzenleyeceğim. Telefonumdaki müzikleri yenileceğim. Bir film izleyeceğim. Ya da bir diziye başlayacağım.

Özetle dinleneceğim.

Şimdi ben ne zaman içimden "bu akşam yan gelip yatacağım" diye geçirsem, mutlaka  ya bir yere gitmek gerekir ya da birileri gelir. Dinlenmeyi bırak on kat daha fazla yorulurum.

Bak sadece içimden geçirdiğimde bunlar oluyor diyorum. Bakalım yazınca ne olacak?

Dudullu'ya gök taşı düşecek tek ölen ben olacağım aha da görersin bak yazıyom buraya. ehi. :) 


* * *
Pazar sabahı 10'da evden çıkıp ertesi gün akşam 19.00 civarında eve döndüm. Bu arada 12 kez toplu taşıma araçlarını kullandım.  Tabiri caiz ise İstanbul'un bir ucundan diğer ucuna dolaştım durdum. Ama iyi oldu, güzel oldu . Arkadaşlar iyidir. 

* * *

Dün yakın arkadaşlarımdan biri arayıp 'sana kuantum bir şeysi yapacağım' dedi. Bende "Ayh ben gülerim ki yapamam" dedim ama yaptık yine çünkü kendisi hayırı cevap olarak kabul etmez, o an için etse bile sonrasında burnumdan getirir muhakkak. Evrenden bir şeyler isteyecekmişiz. Ben böyle şeylere pek inanmıyorum, zorladım kendimi ama elimde değil yapamıyorum, inanamıyorum.

Bir de hayatıma yön veren söz "sikimi keser yerim kasaba et diye müdana etmem" olunca ne evrenden, ne de başka bir yerden bir şeyler dilenmek istemiyorum. (Şu an dibin de dibini görmüş bir haldeyken kendi kendime debelenip iyice boka batmamın sebebi de bu galiba)

Saçma. Bir yandan değişmez bir kader olduğuna inanıp sonra onu değiştirmek için mum yakmak harbiden saçma lan. Tabi bizim dini inancımıza göre diye belirtmeme de gerek yok herhalde ama ben yine de belirteyim. 

 * * *
Pirinç pilavı ve zorla yenilen bezelye, üzerine kısır  ooohhh miissss... değil tabi mide zaten allak bullak hepten aykırı gitti yeminle. 

* * *

Gece gece Mustafa Hakkında Her Şey filmini yayınlayan kanalın ben... Bir yanda Fikret Kuşkan, bir yanda Nejat İşler zor ayrıldım ekrandan. 

* * * 

Kaplumbağadan sonra geçen gece de kocaman bir kirpi gördüm bahçede şimdi bir fok balığı bekliyorum. 

* * * 

Muhabbet kuşu kokusunu özlemişim. Halamların Zeytin koca burnumun deliklerine kaçıverecekti neredeyse. O kadar çok kokladım, o kadar çok öptüm ki  kızdı bana burnumu ısırdı şerefsiz. Gözümden yaş geldi yeminle. Sonra ben de durur muyum yapıştırdım cevabı ısırıp kopardım kafasını tabi. 

* * * 

Şimdi Hilal Cebeci'den aşağı kalacak değilim bu da benim size armağanım yatmadan önceki son halim. Tıklayın.




17 yorum:

AVRAM dedi ki...

H. Cebeci cân-dır... H.Cebeci câna- candır. Kıskanıyorsunuz hepiniz.. biliyorum.. Kıskançlar.. İlişmeyin Hilalime.Çekip çekip koysun. İmza: İçinden öküz fırlayan Avram..

Malt için: Pek severim. Hele bu şarkılarını. Ahmakkk dedikçe içim titrer.Neden bilmiyorum, titrer işte..
Annesi Onu genelev piyanisti değil komedyen sanıyordu ama o bir rockerdı.

domatessuyu dedi ki...

Keyifle okundu.Anlaşılmayan yer sadece Hilal Cebeci oldu:)

AVRAM dedi ki...

Ben yanıtlayayım Sayın Domatessuyu: Hilalim Cebecim (benim) yatmadan ve duşa girmeden önceki halini (tesettüre uygun tabii) resimleyip tweetpic ten yayınlamış..

SeV@L dedi ki...

Şimdi Ustacım o bir kere senin değil halka mal olmuş biri bunu kabul et :))

Malt'a gelince ben de çok severim kendilerini ama bu yeniden şarkısı hepten beni benden almakta.

Malt iyidir be :)


Domatesim Suyum :)) Sağolasın. Ustanın yorumu yeterli olmuştur diye cebeci konusunda Ustanın lafının üzerine laf söylemiyorum :D

AVRAM dedi ki...

Hepimiz Hilal Cebeciyiz!!!

SeV@L dedi ki...

Bence de öyleyiz :)

guguk kuşu dedi ki...

he he özlü sözüne bayıldım. ama biraz(cık) erkeksi olmamış mı?

domatessuyu dedi ki...

yorum yazıyorum,çakışıyorsun diye geri dönüyor bana:)
Bu sözü Beyanatlara eklemelisin.
''Hepimiz Hilal Cebeciyiz''
Usta da Halil Cebeci olsun:)

domatessuyu dedi ki...

isteriz,isteriz:))

AVRAM dedi ki...

Koyarım bloga resimlerimi görürsünüz!!

SeV@L dedi ki...

Gugukuummm ; Aslında benim kankamın annesinde bir özlü sözler var sen onları duy bi de :D Biraz erkeksi ama şair burda sevgilisine sesleniyor diyor ki ay lav yu :D

* * *


Yatmadan Önce Avram Usta resimleri ooouuuuu :D

guguk kuşu dedi ki...

heyyy merak ettim o özlü sözleri şimdik

SeV@L dedi ki...

:) eheh bir derleme yaparız o zaman sana en kısa zamanda.

guguk kuşu dedi ki...

dört gözle bekliyorum, onların hepsini ayrı ayrı uygun yerlerde değerlendireceğime söz veriyorum sevalim.
gelelim hilal cebeciyeeeee, yahu kadının genlerinde gösterme arzusu yüklü naapsın ki, tutamıyor kendini, heleki türkiye gibi organ görme meraklısı ile dolu bir ülkede onu kimse suçlayamaz. iyi de gösterdikleri hep aynı şeyler, şöyle farklı bişeyler sunacaksın ki bi anlamı olsun canım. mesela 6 tane memen varsa, popon dikdörtgense felan...bunlar banalleşti artıkın.
avram ustaya gelince, deneyebilir, bi koysun resimlerini, belki tutar, he he.

geveze baykuş dedi ki...

yani seval yuh gari, ne diyim! avram usta da olmasa ne demek istiyo len gene bu deli karı diye düşünüp durucam burda hindi gibi. kırismısta kıçımdan üzümlü fıstıklı iğrenç bi pilav tepiceksiniz, fırına verip 8 saat pişiriceksiniz mundar olucam o olacak... (üzümle fıstığı yemekte sevmem o açıdan, yoksa iç pilava karşı faşizan bi tavrım falan haşa yok)
işim gücüm kalmadı bi de tiviti takip edicem artık senin şifreni çözmek için! isyan ediyorum ulen!

SeV@L dedi ki...

Ama ama ama bebeğim gazetelere bile çıktı hilal cebeci yatmadan önce memelerinin fotoğrafını paylaşınca. ben de Emel'in uyarısıyla ekşi sözlükte gördüm. Gönderme yapayım dedim eheh :) Benzer bi fotoğraf koysam dünya üzerinden silerim onu dua etsin sadece şarkıyı paylaşmak adına gönderme yaptım eheheh :D

geveze baykuş dedi ki...

ehuehueeuheuheu silersin valla