29 Temmuz 2011 Cuma

ceylan, geyik yavrusu değildir



Tamam ceylan  geyik ile akraba olabilir ama bu demek değildir ki, geyiğin küçüğüne ceylan denir. Şimdi ne gerek vardı bütün mekanı birbirine katmaya. İnanmıyor da bize. cık cık cık!

klasik çatlatma pozu


Bu blog dünyasını gerçekten çok seviyorum, blog dünyasından ziyade bana kazandırdığı muhteşem insanları çok seviyorum. O muhteşem insanlardan iki tanesi ile yine çok güzel bir akşam geçirdim.

Canım Geveze Baykuş ve Canım Sadberk;

Ay lav yu len!


Bu arada Sadberk'in ayrılmadan evvel bize ettiği dualara tekrar AMİN :))

6 yorum:

domatessuyu dedi ki...

geyiğin dişi mi Ceylandı..yok öyle değil miydi?
yavrusu ceylandı galiba.


yarasın..
buz gibi,
wuuuwww..

SeV@L dedi ki...

Hehh! al bi tane daha siz Ankara'lılar da var bir sorun ehehe :))

teşekkür ederiz yaradı valla özellikle patates kızartmalarının baya bi yaradığını düşünüyorum :)

geveze baykuş dedi ki...

o wikipedia'nın ayıbı o bi kere... ama hiçbi ceylan seninle aramıza giremez bebeyim ay lav yu tuğ!

çingene dedi ki...

ay lav yu oolll lennn.

o kadar patates kızartmasını bi arada hiç yememiştim galiba. hatta bugün yemeğin yanında patates kızartması vardı hayatımda ilk kez yemedim:)))) o derece yaramış yani:)))
çok güzel bi akşamdı valla.. yapılacaklar listesinden bi maddemi çizdim.
-kadıköy sokaklarında bira içip muhabbet edilecek! ooohhh ferah ferah. canıma değdi.
iyi ki varsınız...dualarım hep sizinle..

baykuşum bi dahakine salyanyozlarla kınkanatlıların akrabalığını kovuşturalım diyorum ben:))))

geveze baykuş dedi ki...

ben salyangozu soruşturmam yerim ulen :)

guguk kuşu dedi ki...

alemsiniz hem içip hem de dua mı ettiniz?