22 Ekim 2010 Cuma

O Gerizekalı Benim!

İlk rüzgarda yamulup gitmesin, sağlam olsun diyerek şemsiyeye bir ton para verip, sonra onları otobüste unutan gerizekalı benim. Evet! Evet o benim. 122C'de körük kısmında bulacağınız kırmızı ekoseli şemsiye benim şemsiyemdir. İyi davranın ona bir sürü para vermiştim lan. ühü. Allah'ım delireceğim. Ne cenabet hafta bu ya. Bitse de kurtulsam.

 Şemsiyelere verdiğim paralarla döte giren şemsiyenin de açıldığını ispatlayacağım. İddaalıyım bu konuda.

Aklıma tüküreyim! İçim acıdı yeminle. Boşa demiyorlar mal canın yongası diye.

7 yorum:

EmeL dedi ki...

Senin böyle şemsiyeydi, atkıydı fulardı gibi eşyalarını ilkokuldaki çocukların silgileri gibi boynuna iple bağlamak gerekli. Bu ilk değildi ve son olmayacakta üzgünüm:)

SeV@L dedi ki...

ehehe :) Sen kendine bak şuursuz koca hırkayı kaybettin ben şalımı kaybettikten bir sonra :))) Dalga geçme istersen. :)

EmeL dedi ki...

Kanka hırka mevzusuna girmeyelim içim hala acıyor :(

Gerçi bu kayıp konularına girersek sen burun farkıyla da olsa benden öndesin ağanın eli bükülmez:)

SeV@L dedi ki...

Ben burun söz konusu olunca herkesi geçerim bi kere. :) Ben bir gün kendimi kaybedeceğim. Ki geçenlerde çok yaklaştım. Ciddi ciddi kayboldum lan sokaklarda, telefon yok cepte para yok falan ayh ürkünçtü. :)

EmeL dedi ki...

Biliyorum onu ehehe ama kaybolmayı bile berecemedin ki :)

Kaybolursan arama birde beni mümkünse geçmişini unut :)

geveze baykuş dedi ki...

alırım ben sana 3 liralık laylon şemsiyelerden 10 tane, hergün birini unut nolcek be sevalim sen de amaaaann :)

SeV@L dedi ki...

Gevezem, Baykuşum, birtanem, Canımsın :)