13 Ekim 2010 Çarşamba

Bugünü bitti sayarsam hafta sonuna iki gün kalmış olur. Ki o bile çok.




Keyifsizliğin hat safhasındayım aslında bir süredir. Aramam gereken insanlar var. Hallerini hatırlarını merak ettiklerim. Ama bir türlü telefonu elime alıp konuşmaya mecali kendimde bulamıyorum. Keyifsizim. Keyifsizliğimi karşı tarafa belli etmek de istemiyorum. Kolumu kaldırmak dahi istemiyorum. Zaten kollarım çok ağrıyor şu sıralar. Katlanamıyorum bazen ağrısına.Mesela şu an. Kollarımı çıkarıp atsam olur mu? Özetle keyifsizim aslında.

Özellikle param olmadığı zaman alışveriş damarlarım kabarıyor. Şu sıra keyfimi yerine getirecek olan şey biraz alışveriş sanki. Nihayetinde kadınım hastası olmasam da seviyorum alışverişi. Bir çok hemcinsime oranla  şahane bir yanım da vardır ki kararlıyımdır. Beğenir ve alırım. Çoğu zaman denemem bile.

Ahhhh... O topuklu botları alsam mesela ve inatla hiç kimsenin beğenmediği o ayakkabıları. Sanki keyfim yerine gelirdi. :)

Hali hazırdaki tek hayalimin dikiş dikmek olduğunu söylemiş miydim hiç? Dikiş dikme işine girdiğim gün içimdeki moda canavarını salacağım dışarı. Şaka tabi ki. Moda canavarı olduğum kısmı :)


altmış beş bin beş yüz otuz altıncı keredir çalıyor şu an bu şarkı. The rich get richer and the rest get fffffffffffff kısmını pek sevmekteyim. Gary Jules her eve lazım.

yeeeaaahhh yeaaaahhhh yeaaahhh yeaaaahhh


Bu arada Şehrin Aynaları kitabının yarısından fazlasını okumuş durumda olmama rağmen aklımda tek satır bile kalmadı. Bir sonraki sayfaya geçtiğim anda öncekini derhal unutuyorum. Çoğu sayfayı baştan okuyorum. Mesela ayracı koyduğum yerin iki sayfa öncesinden başlıyorum. Hiç bir kelime tanıdık gelmiyor. Bir de bazı sayfaların ucunu kıvırmışım kesin bir şey var orada ama sonradan bakınca nedenini bulamıyorum.

öff !

deyişik bişiy yok mu ya! Keyfim nerede benim?

4 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ben benim keyiften sana yolluyorum biraz: püfff. geldi mi?
alışveriş o an keyfini yerine getirir ama sonra kredi kartını öderken daha doğrusu ödeyemezken çok fena oluyo valla.
ahhhhh bi kafeye gitsem, bi başıma hem de, elimde kitabım, 2si bi arada nescaffem....., bu müzik. keyfim onkat artar sana daha da çok yollarım. muck.

ayça dedi ki...

merak ettiklerindensem diye yazıyorum başka bi amacım yok yani :) uykusuzum hemde çok .midemdeki yaradan dolayı yatark uyuyamıyorum geceleri oturur vaziyette uyukluyorum sadece.nefes almakta zorlanıyor ve bilinen sebepten dolayıdır ki yuvarlanarak işe geliyorum.Ama Allah biliyo ya hiç istemiyorum:( ha bi de wc bekçiliğim var.Onun dışındamı? eh işte iyi sayılırım.Anlattımki şükredip keyiflenirsin belki :) geldi mi?

Aylak Kedi dedi ki...

burası keyifsizlerin delireyazma alanı.

ayrıca burdan ayçaya sesleniyorum, daha kötü diye sunduğun durum benim dururumu yansıtıyo anacım. sevalimin durumunu düzelticeksin diye beni mahvettin :( :)

SeV@L dedi ki...

Guguk Kuşu ; Böyle bir keyif sen istemesende bulaşır temasta bulunduğun herkese :)) Teşekkür ederimmmm. Muck sana da :)))

Ayça; Belki inanmayacaksın ama "Bir Ayça vardı ne oldu yahu?" temalı bir yazı yazmak için oturdum bilgisayara sonra yorumunu görünce şok geçirdim diyebilirim. :)) Tabi yazdıklarını okuyuncada halime şükrettim :)


Kediciiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmm; Özledim seniiiii. :) Sen keyifsiz olma rica ederim.


Yalnız bir dokundum bin ah işittim bugün :) Süperim lan ben ölmüşsünüz ağlayanınız yok beaaaa :D