1 Ekim 2010 Cuma

Eylül'ü hüzünlü kılan budur

Birden bire bir hüzün dalgasının içine düşüverdim. Şimdi biraz sıksam kendimi ağlarım yeminle. Aslında birden bire olmadı. Ne demiş şu an kim olduğunu hatırlayamadığım bir arabeskçi "içiyorsam sebebi var" Her şeyin bi şeyi var yani.


Sevgili patronumun maaşları bugün vermeyeceğini ve hafta sonunu parasız geçireceğimi anlamış bulunmaktayım. Halbuki borcumu harcımı ödeyip kalan paramın 3/4'ü ile fındık alacaktım. Ama olmadı hayallerim suya düştü ben de cebimde kalan paranın 3,66/4'ü ile sigara aldım.Efkarlıyım arkadaş içiyorsam bir sebebi var.


ühü.




Bir de şimdi hatırladım içiyorsam bir sebebi var falan dememişti kimse onu ben uydurdum Mirkelam şarkısı o "ağlıyorsam, hiç gülmüyorsam biiiiiiiiiiiirrr sebebi vaaarrrrr"


Şimdi patronlarıma Grup Vitamin'den "Elalarını elalarını Allah versin belalarını" şarkısını armağan ediyorum. Kendime Kargo - Renklerin İçinde şarkısını, anneme İsmail Türüt'ten herhangi bir şarkıyı, kardeşim için Michael Jackson'dan Billie Jean şarkısını, Kanka insanına da Tarık Mengüç'ten Şakşuka şarkısını armağan ediyorum. (durup durup paramın olmadığı zaman "alışverişe gidek lan" dediği için) 




Feyzbuktan dürtsem mi patronu n'apsam? 

26 yorum:

. dedi ki...

Dürt:)))

EmeL dedi ki...

Ya asıl ben sana Tarık Mengüç'ü topuyla armağan ediyorum .. Ne güzel bir çift olurdunuz hayalime sığmadınız o derece.

Yarın alışverişe çıkmalayım en iyisi İbrahim Tatlıses'in "sarhoş" isimli güzide şarkısıyla içelim sabahlar olmasın en iyisi :)

SeV@L dedi ki...

Masal; Dürteceğim de patron sonuçta o da beni geri dürter diye ürküyorum biraz :)

SeV@L dedi ki...

Sen niye sürekli beni birileriyle çift yapıyorsun arkadaş tamam evde kaldım da sen vurma bari yüzüme. :)

Ayrıca sinirlendirme beni iş yerinin önüne gelir şakşuka dansı yaparım. :)

Ben hadımım diyorum sen çoluk çocuk soruyorsun be kadın! :) Öpücükle mi alacağız alkolü?

Ayrıca sen ne ayyaş oldun ya :)

EmeL dedi ki...

Sen farkına varmıyorsundur diye hatırlatayım arada diyorum evde kaldığını :) Ne güzel damatlar buluyorum sana beğendiremiyorum ki .

İş yerimi değiştirmek istemiyorum şu an lütfen yapma :)

Aldım ben maaşı o yüzden parayı sorun etme bebeğim:)

Ayrıca içiyorsak sebebi var :)

guguk kuşu dedi ki...

dürtte işten atsın

guguk kuşu dedi ki...

http://www.playlist.com/playlist/11828250635
mutlaka buraya takıl

SeV@L dedi ki...

İyi ki aldın maaşını sende yap bakalım havanı. Ez tabi fakirim diye beni.

Guguk Kuşu; patronu dürtmeyim dime çok tehlikeli :)

ben açamıyorum ama bu linkteki playlisti neden? :(

guguk kuşu dedi ki...

http://hayattanmasallardanbiraz.blogspot.com/
bu bloğa gir HMB müziği tıkla ama ordan açamazsın türkiyeye izin vermiyor şarkıları tek tek groovesharkdan dene dinle.
patronu da dürtme, bence sen haklısın o da seni dürtebilir sonra

ebruli günce dedi ki...

Dürtte kurtul şu kaç yıllık analayamadığım patronundan bence...

manu dedi ki...

Bu emelin azını burnunu kırarım.
Dürteceksen de kendini dürt ölü toprağını at üstünden ha bide bu emelin azını burnunu kırarım.

SeV@L dedi ki...

Manu, sen niye kırıyorsun Emel'in ağzını burnunu yahu?

. dedi ki...

Evet ya manu sen niye kırıyorsun ki:))))))

EmeL dedi ki...

Evet neden bu şiddet bu celal öğrenebilir miyim..Ne oldu kine ?

manu dedi ki...

Ya emel ismine kuyruk acısında gelen bir tepkim var deyip durumu kotarsam(tabi yerseniz).

EmeL dedi ki...

Daha güzel bir bahane uydurmanı tavsiye ederim bende ..Uslu uslu duruyorum şuracıkta, üstelikte hatun kişisiyim oldu mu sence ?

manu dedi ki...

Bu seferlik barıştan yanayım...

manu dedi ki...

Yani bu seferlik tavsiyeye ihtiyacım yok belki başka bahara hadi sen köşene çekil hatun kişisi.

EmeL dedi ki...

Köşene çekil diyerek; tavsiyeye ihtiyacım yok ama çok güzel tavsiyeler verebilirim demek mi istediniz sayın manu kişisi.

Şimdi ben, "benimde tavsiyeye ihtiyacım yok" dersem barıştan yana bir adım atmamış mı olacağım acaba ?

SeV@L dedi ki...

Siz bir daha birbirinize laf ederseniz ikinizi de döverim :)

EmeL dedi ki...

Ben şahsen söz veremem ortada tahrik unsuru cümleler var kankacım tıpkı senin cümlelerinde olduğu gibi.

Sen kimi dövüyon len tek tek gelin :)

manu dedi ki...

Evet tam olarak öyle demek istedim.
Senin adımların pek önem arz etmiyor ben sabit durduktan sonra.Ama sevalin şu araya girme çabası beni oldukça tahmin etti.Zaten şu an benim için ikinci plandasın.Takıl kafana göre hatta bana tavsiye bile verebilirsin ki bu bile bir tavsiye tadındadır.

EmeL dedi ki...

Benim düşüncelerimi onaylaman güzel. Ayrıca oldukça açık sözlüsün tebrik ederim.

Bu arada benim adımlarım karşısında sabit durmanı sevdim..Bir adım atılacaksa ben atarım ya da atmam sen olduğun yerde kal.. Aksi durumda ayak bağı olurdun ki en sevmediğim durumdur.

Oysa ben hayatının bütün planlarında birinciliği göğüslediğimi düşünüyordum hayallerimi yıktın Manu. Hangi konuda olursa olsun birincilik dışındaki unvanları kabul edemiyorum ismimin önüne nedense.

Bence de benim tavsiyelerime çok ihtiyacın var, çekinme tavsiye isterken ..

SeV@L dedi ki...

Dikat dikkat ; -Manu vs Emel- karşılaşmasının bahisleri açılmıştır.

:)

manu dedi ki...

Tamam ben sabit dururum dediğin gibi bir adım atılacaksa sen at ya da atma gerçi atmadığın var sayımı altında seninde sabit olduğun gerçeği ve adım attığındada benim sabit durduğum gerçeği değişmiyecektir.Buradaki edinimimiz şudur eğer adım atarsan sabit eleman değilsindir ki sen öyle olduğunu söylüyorsun (kıh kıh kıh saygı duymak lazım) her zaman sonuç için sabit elemana ihtiyac duyarsın.Ne yaparsan yap sonuç sen artı sabit eleman olacaktır.Doğal olarak tek başına bir anlam ifade etme çabaların yersiz.Ha ben sabitken etrafımda dolanabirilirsin(kih kih kih bu hep olur)

Brincilik konusuna gelince seni üzmeyim madem hep birincilik ünvanları için varsın ozaman sen benim için ilk plandakinden sonra gelen ilk kişisin.(kih kih kih eminim daha iyi hissediyorsundur)

Bir kadından birşeyler isterken çekinmeyi bırakalı çok oluyor.(kih kih kih wouuoowww)

geveze baykuş dedi ki...

dürtmezsen eşeksin lan! ne kaybetcen ki, o şartlara her yerde iş bulursun, dürt de götü bi kaşınsın o patronun belkim çağrışım yapar...