18 Ekim 2010 Pazartesi

Delireyazdım


Multitap - "Çıbık"
Yükleyen musicplay. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!,,




Boktan bir hafta sonu geçirdim. Pazartesi sabah adım atmamı bile zorlaştıran bir bel ağrısı ile 07:30'da  evden çıktım. Daha bizim muhitten çıkmadan başlayan trafiğe takıldım. İndim zorla yürüdüm. Radyoda "ikinci köprü felç" anonsunu duydum birinci köprüden giden otobüse bindim. O da daha Ümraniye'den çıkamadan takılıp kaldı trafiğe. Heh! süper oldu. Belim ve bacağımdaki ağrı yüzünden Ümraniye - Altunizade arasını yürümeye cesaret edemedim önce, sonra bir baktım saat trafik gibi değil. Durmuyor... İndim uzuuuunca bir yolu acı içerisinde yürüdüm. Acı canıma tak edince metrobüs durağına kadar yürümeye cesaret edemeyip otobüs bekledim.

Bineceğim otobüs durağa uğramadan geçip gitti mi önümden? Gitti. Bende karşıya geçen ilk otobüse bindim. İyi bok yedim. Beni çok alakasız bir yere götürdü mü o otobüs? Götürdü. Bir de oradan geri döndüm mü? Döndüm. Ofise vardığımda saat 11:20 idi. Belimdeki ağrıda 10 üzerinden 10 oldu mu bu arada? Aaaaa ayıpsın tabi ki oldu. Ofiste yapılacak bir ton iş var mıydı? Olmasa şaşardım. Sinirden ve acıdan ağladım mı? Ağladım. Sonra kendi kendime güldüm mü ?  Deli miyim canım ben? (güldüm) Yağmur yağıyordu peki benim şemsiyem var mıydı? Tabi ki de hayır!!! Islanan üst-baş,  su sıçratan arabalar, çamur lekesi olmuş siyah pantolon da cabası mı? Elbette cabası.

Hepsinin üstüne bir de aşk acısı çeken, herhalde acısından olsa gerek ne dediğini bilmeyen bir adet Kanka'm var mı? Var. Biraz daha sızlanmaya devam ederse ağzını burnunu dağıtacak mıyım? Eveeeeeeeeeeeeeettttt.

Ayrıca "İstanbul güzel şehir orada yaşamak isterim." diyenlere de "hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçççç kalkmasın bir tarafınız oturun oturduğunuz yerde" der miyim? Demem arkadaş gelsinler görsünler ebelerininkini.

Yok İstanbul güzelmiş, yok her türlü sanat aktivitesi oluyormuş orda, yok boğazmış, yok bilmem neymiş.

Şimdi feyzbukta grup kursam İstanbul'da yaşayıp boğazı görmeyen on bin kişi bulabilirim inanın bana. Ayrıca o aktivitelere gitmek de dünyanın parası amına koyayım. Burası dünyanın en sikik şehri. He tabi benim gibi aile geçindirmiyorsan ayrı takıl kafana göre hayat sana güzel valla. Kıskanıyorum seni özgür insan. uuu beybiii!!!

Beni atının terkisine atıp da buradan götürenin kulu, kölesi, geyşası olurum.

Şarkı ne alaka ? Kel alaka. Hafta sonu gördüm klibi. Hem Multitap hem Demet Evgar. Güzel olmuş Çıbık işte eğlenceli.Sevdim ben. Beğenmezsen de beğenme çok da götümdeydi sanki.


Çok pis küfürler biriktirdim sana İstanbul.
Ebeni sikmek gibi bir niyetim hiç olmadı ama
Sen benimkinin iflahını kestin ya helal olsun.

(şiirse şiir bende yazarım. ne? böyle alt alta yazınca şiir olmuyor mu? )

Son olarak şunu söylemek isterim ki; ağrıdan resmen zonklayan bacağım var ya İstanbul'a girsin. nihahaha

bunu yazan da tosun okuyana kosun.

amin.

10 yorum:

EmeL dedi ki...

Yukarıdaki yazıda adı geçen kanka kişisi ben değilim dime..Arz ederim.öptüm.

SeV@L dedi ki...

Sensin bebeğim. Ağzı burnu üç vakte kadar dağılacak olan beşinci tekir şahıs.

ebruli günce dedi ki...

eneeem...
tamam ben istanbulu sevmiyorum yaşamak da istemiyorum oldu mu ?

hiiiç üstüne gelmeden kenardan kenardan da gidiyorum,çok sinirlisin,
aylavyu
sonra bir ara gelip öperim....

SeV@L dedi ki...

:) Sana bir şey demedim tatlım. Ama senin de öyle bir isteğin vardı değil mi? :) Hiç tavsiye etmem ama. :)

Öperim :)

guguk kuşu dedi ki...

delireyazmak fiilli delirmenin ucunda olup halen delirmediğini gösterir, sen hala deli olduğunun farkında değil misin?
delileri severim.

SeV@L dedi ki...

Ya ben sanki daha delirmemiştim. Kendimi avutuyordum. Acı gerçeği söyledin yaktın beni alıştıra alıştıra söyler insan :)

guguk kuşu dedi ki...

boşversene sorun delirene kadarki kısımda zaten delirdikten sonra özgürsün, keyfini çıkar.

SeV@L dedi ki...

Hakikaten ya öteki tarafta bile geçiş kolaylığı var onlara. :)

geveze baykuş dedi ki...

oh yeah! sinirlenince çok seksi oluyosun beybiiiiii!

SeV@L dedi ki...

yi beni kuşum :)