3 Aralık 2010 Cuma

Perdeler Co. Yeşil perdeler.*


Hafta sonları erkenden dışarı çıkmayacaksam beni yataktan kaldırabilecek tek cümle vardır;

- Ablaaaaaaaaa! Penguenler başladıııııı!!!!

Hastasıyız ailecek.  Favori penguenim Rico, kırmızı rengi çok severim, özel bir firmada muhasebeci olarak çalışmaktayım. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. Hadi öptüm bay..

* * *

Bir de böyle bir şey var. Çok gülüyorum izledikçe, aklıma geldikçe.
Bu arkadaşların (Batesmotelpro) diğer videoları da pek eğlenceli. Sayelerinde çok gülmüşlüğüm vardır. Hatta birazdan tekrar izleyip, tekrar güleceğim. İleride çok süper manyak işler yapacaklarmış gibi geliyor. Yapmasalarda sorun etmem ama. :)



* * *

Bir de bu adamların(RhettandLink ) yaptıkları işlere de bayılıyorum. Ama tabi ki T-Shirt War favorim. En sevdiğim renk himalaya yeşilinin az biraz açığı, bir inşaat şirketinde ağdacı olarak çalışıyorum. İnşaatçıların beyaz atlet - kıl kombinasyonuna izin vermiyoruz. Bizde tüm inşaatçılar amerikalı popçu kadın klibindeki gibi tüysüz ve kaslı. Bi de 65536 tane kedim var burdan el sallıyorum onlara. Pamuk! annem bak televizyona çıktım ben.









*Bugs Bunny'den arak.

2 yorum:

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

aga ben bunların kliplerini höyküre höyküre izliyorum. dedi nabeeerrr dedi iydiiiirrr favorim.. bak canım çekti izliyorum tekrar...

ebruli günce dedi ki...

:))
çok güldüm ya güzelmiş videoları,ev telefonunuzu atmayın :DD

ya samsuna gelseler,
genç'e geeenç,
elli'ye eeelli diyen 10000 kişi bulurlar :D