16 Aralık 2010 Perşembe

Gel Pisipisi

Bu sıralar kedilerin mimlerine geldim vallahi! 


Ben Aylak Kedi'nin mim cevabını yazdıktan sonra, Kırmızı Çizmeli Kedi'nin beni mimlediğini öğrendim. Nasıl bir şok yaşadım, nasıl heyecanlandım anlatamam. :)


İlk mim“burcunuz nedir ve özellikleri nelerdir”


Burcum Oğlak, kendisi hakkındaki tek bilgim bu. Zaten üniversiteye başlayana kadar kendimi Aslan burcu zannediyordum. Zannetmekten ziyade burçlardan Aslan'ı seçmiştim kendime, hem kedi, hem ormanlar kralı, hobaareeeyy daha ne olsundu. Hatta burcumun Oğlak olduğunu öğrenince de bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Oğlak dediğin Aslan'ın öğle yemeğiydi bee ühü. 


Bir de az önce EmeL'den şöyle bir bilgi aldım burcumla ilgili; "2011 yılının en şanslı burcuymuş oğlakla boğa G. hanım söyledi. Aşk güç para her boka sahip olacakmış." konu çok alakasız bir yerden buraya nasıl geldi benim de fikrim yok. Bu arada Emel hanım da Boğa burcudur. Oğlak'la Boğa burcu da hiç anlaşamaz normalde. (bunu şimdi ben uydurdum "genel görüşü yıktık kankamla beaa" demek için) 




İkinci mevzu ise şöyle ; Bir kişi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazın...




Allah'ım kimi seçsem? Kimi seçsem?


Beni tanıyan bir çok insan bu sorunun tek cevabının EmeL olduğunu bilir. 


Onunla neler yapmayı sevdiğime gelince; Eğer hayatınızda "bunu yapsam nasıl düşünür acaba? şunu söylersem nasıl tepki verir acaba?" diye düşünmeden hareket edebileceğiniz, dertli olduğunu gözünün içine bile bakmanıza gerek olmadan anlayacak kadar tanıdığınız birisi varsa, gecenin üçünde dışarı çıkıp yağmurda ıslanmaktan, sarhoş olup yerlere yuvarlanmaktan tutun da bütün gün hiç konuşmadan Flash Tv de Yalçın Çakır izlemeye kadar çok fazla şeyi beraber yapmaktan büyük keyif alıyorsunuz. 


Sadece onunla yapmak istemediğim tek şeyi söyleyeyim; alışveriş. :) Sinir harbi yeminle. Kızmak, alınmak yok Kanka, ama yola getireceğim ben seni inşallah :)) 

2 yorum:

EmeL dedi ki...

Bu yıl jüpiter bizi seçmiş kanka ne şanslıyız ya :)

Bana oğlak ile boğa pek anlaşamaz bilgisi yıllar önce verilmişti aslında. Şöyle bir baktım bize hak verdim onu söyleyen hatuna. Bizim çok iyi anlaştığımız söylenemez sanki :)

Sana bir tiki deyimiyle “aşkkk olsun yaneeeeee kankiişşş” demek istiyorum. Kendi cümlelerimle de hadi len alışveriş konusunda sorunlu olan taraf sensin bir kere.

Çünkü kadın dediğin mağazaya girip şu ölçülerde pantolon istiyorum deyip denemeden parasını verip çıkmaz o dükkandan.. Hangi renk tişört alacağına bu kadar hızlı karar veremez, ayakkabı alırken 'ay şimdi iki saat çıkaramam ayağımdakini olur bana bu' deyip çantaya koymaz. Hangimiz sorunlu acaba.

Karşındaki insanın seni gerçekten sevdiğini anlamak için daha güzel bir yöntem var mı. Beraber Yalçın Çakır izlememiş iki insanın dostluğundan şüphe duyarım ben .

Bir de insan aynı kişiyle her bir araya geldiğinde yanakları ağrıyana kadar gülmeyi nasıl başarır fikrin var mı ?

Seviyorum seni lan.

SeV@L dedi ki...

Jüpiter bir işe yaramazsa yeminle yakarım o gezegeni. Yaparım bunu. :)

Esenköy'de farketmiştik aslında bunu demek burçlardanmış. :) "Biz hiç anlaşamıyoruz lan" deyip duruyorduk. Boşuna değilmiş demek.

Alışveriş meselesine gelince şimdi sen söyleyince farkettim de haklısın normal kadın bu dediklerini yapmaz. :)

Ama alıp da giymediklerimin oranı çok azdır sen de biliyorsun. :) Yani bu yaptığımın bir zararını görmedim. Ayrıca vakitten tasarruf :D

Yalçın Çakır'ı geç de Adabazardaykene "Kadının Sesi" izleyip az mı gözyaşlarına boğulduk len :))

Bir de hatırlıyor musun eski patronun karısı birgün bize "bir kere de sizin yanyana olup da gülmediğinizi görsem" demişti. Çok feci bir kavganın ortasındaydık hemde :D Özetle mantık arama o olayda :))

Ben de seni ay lav yu :)