16 Mart 2010 Salı

Takıldım Gidiyorum Sinerjinin Rüzgarına


müzik - ayşe özyılmazel - enerji yeni klip | izlesene.com


bişşey eksik o da enerji
yok ki aramızda sinerjiiii
tutmayınca tutmuyor işte
seninki yaptı bana alerji

nanananananananannnaaaa


Takıldı dilime içimden, dışımdan sürekli bu şarkının nakaratını söylüyorum. Hiç bir seferinde doğru söyleyemiyorum. Bu kadar kafiyeli şeyler hep karıştırır kafamı zaten.

Eğlenceli ama :P

yokki aramızda alerjiiiii
tutmayınca tutmuyor enerji
Seninki yaptı bana sinerji

5 yorum:

manu dedi ki...

Bu redbul reklamı mı?
değilse yakında çekilir.
Te allam ya?

SeV@L dedi ki...

Ne yaa :)
Güzel şarkı değil mi? :)

. dedi ki...

Ayşe Hatun Önal kadar değilse de yine de iyi söylüyor Ayşe Özyılmazer

Chilek dedi ki...

Güzel şarkı ben de çok sevdim:)

geveze baykuş dedi ki...

ay benim fesatım üstümde bugün, acaip müstehcen çağrışımlar yaptı.
ten uyumu diye başladım... söyleyemiyciim hihohahahahhahahhh