11 Kasım 2009 Çarşamba

tekrar tekrar ve tekrar

ofiste kimse yok aynı şarkı bilmem kaçıncı kez hemde baya yüksek sesle çalıyor biliyor musun bu şarkıyı ilk duyduğumda vurulmuştum bu grubu bu şarkıyla keşfetmiştim şarkı sen tanrının hatalarından birisisin diye başlıyor yani daha ilk saniyede çekiyor tetiği dağıtıyor adamın beynini üç gündür sigara içmiyorum çünkü bakkala gitmeye üşeniyorum akşam çıkarken önünden geçiyorum içeri girip bana bir winston light verir misin demeye üşeniyorum aslında şarkının bilmem kaçıncı kez çalmasının nedeni değiştirmeye üşenmem acayip bir boşvermişlik var üzerimde korkutuyor bu halim bazen beni sonra ona da boşveriyorum boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya ağlamak istemiyorsan sende boşver dünyaya sanki bu şarkının bir anısı var ama hatırlamaya da üşeniyorum şimdi birini arayıp başsağlığı dilemem lazım birini arayıp geçmiş olsun demem lazım birine geçmiş olsun ziyaretine gitmem lazım kedilere mama almam lazım herşeye herkese yetişmem lazım herkesi memnun etmem lazım çok çalışmam lazım

bu bir veda şarkısı its a song to say goodbye





Hiç yorum yok: