9 Kasım 2009 Pazartesi

Aslında öğlen tam 12:00 de buluşacaktık ama ben geç kaldım yine. Ben geç kalacağım için O da başka bir yere uğrayınca bir saat gecikmeyle buluştuk.

Evden de öyle bir çıkışım vardı ki. Ayakkabılarımı bulamadım. Akbilimi bulamadım. Fotoğraf makinamı unuttum. Bana daha önce gönderdiği cdleri unuttum. Sürekli her yere geç kaldığım ve azar işittiğim için acayip telaş yaptım.

Neyse ki geç kalmadım. Kadıköy'de denize nazır bir banka oturdum, çingenelerin kavgalarını, gülüşmelerini izledim, ağıza alınmayacak küfürlerini dinledim beklerken. Çok güldüm bir tanesine. Hoş bir yandan da "güldüğümü görse kesin beni döver" korkusu da iliklerime işledi. En favori sözleri "kocan ölsün senin emi" :)

O vapurdan indikten sonra benim olduğum yere geldi. Nasıl tanırım endişesi var tabi. Ama tanıyor insan. Baktım geliyor karşıdan takım elbisesi, gözünde güneş gözlükleri falan gayet hoş. Sonra dedim benim için bu kadar şık olmana gerek yoktu. Zaten senin için değil akşama bir yemeğe davetliyim diyince bir kötü oldum sormayın. :))

İçelim mi dedik ama sonra benim midem allak bullak olduğu için içmeye yanaşmadım. Kadıköy'ün meşhur balonunun altında oturduk. (İki adet meyveli sodanın ard arda içilmesini önermiyorum. İşin kötüsü tuvaleti de bulamadım orada. Erkekler tuvaletini buldum ama o da pek hoş gözükmüyordu. :)) Sonra sağolsun güzel bir yemek ısmarladı bana. Çok mu beleşçiyim neyim. :)

Düşündüğümden çok daha uzunmuş. Ben evden çıkarken düz ayakkabılarımı bulamayınca topuklu ayakkabılarımı giydim, sonra çıkardım kısa kalmasın yanımda diye. Niye böyle bir kanıya kapıldım bilmiyorum ama feci yanıldım. :)) Hayır uzun boylu biri de değilim ki. :)

Çok güldüm. En sıkıldığım anlarda bile güldürüyor beni sağolsun.

Dedikodu yaptık biraz. Biraz ama biraz. :)

(Ayhh az önce içeri bir kız girdi broşür bırakmak için Allah'ım o ne güzellikti. Höööh. Dibim düştü resmen.)

Ne diyordum. :)))

Ben çok güzel vakit geçirdim. O'nu bilemem. Bu arada O, Creep.

Teşekkür ederim herşey için.



eee bir de şunu söylemek istiyorum.

AYÇA SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN. :)))

7 yorum:

ayça dedi ki...

üleeeen bi de günlerden ctesi desenize :)) valla da billada saat 14,30 civarlarında oradaydım hatta sosisli yiyorduk kocamla iskelenin orada :)) alkış tutsaydınız ben koşarak gelirdim, yüksek alkışlasaydınız yönümüde bilirdim.
tüh yaa!
bu arada aklıma bide şu takıldı illede birisinin gelmesimi lazım buluşmak için ? e biz zaten istanbuldayız :))

bu arada beleş durumunu sessiz geçtim sanma:))

ayça dedi ki...

ya ben askere gidiyomuşum gibi hislendim şimdi yaaaaa :))

creep dedi ki...

len inan senin için giydim cumartesi günü takımları:))
yalan yok bizde:))
sende çok güldürdün beni bir ara wc bulamadığımız zamanlarda altımıza işeyeceğimizden korktum.
güzel geçti. Az bile konuştuk, dedim ya zaman dardı. Bir daha ki sefere Safinaz'ı da alırız yanımıza belki Gevezeyi'de sizi bir sarhoş ederim, oturur seyrederim. Ha bu arada geveze sarhoş olmaz. Onu es geçelim.:))
Gevezeden daha uzunsun polemik yapma:)))
Ayça'ya selamlar, kadını görecektik birde kocasını görecektik. Şansa bak:))Bizi tanıştırrmıydın Ayça! Yoksa blogdan değilde okuldan arkadşım diye mi tanıştırırdın?:)))))))
Bak buna ben çok gülerimmmm:)))

SeV@L dedi ki...

Ayça; hakikaten niye biz illa birilerinin gelmesini bekliyoruz :))Zaten borçluyum size beleş durumuna girip utandırma beni şimdi.:)

Creep; Ben sarhoş olmam.Direkt sızarım. Ama bir gün mutlaka toplaşmalı. Hoş ben içersem uyurum bir kenarda.:))) Neyse meyveli soda alırım ben. :)Yalnız tuvaleti düzgün bir yer olsun tabi. :)

creep dedi ki...

vallahi ben gelince yapın manikür pedikürünüzü özel olduğumu hissedeyim. sizin hayatınızda renklensin biraz:))
wc olayı önemli vallahi Ayça'da bizim gibiyse yandık:)))

ayça dedi ki...

tabiki okuldan demeyecektim göz var insanda :))

svl bende onu dedim zatiii :))

geveze baykuş dedi ki...

yok, ayça epey tutuyor ben şahidim :) bi de, ben çok sıkışırsam erkekler tuvaletine de girerim. ne yapayım çatlayacak değilim ya :)