24 Kasım 2009 Salı

Aklım Nerede Benim?

Şimdi bir silah verseler elime hiç düşünmez yapardım resimdekinin aynısını. Yalnız benim kafadan kelebek değil beynimi kemiren kurtlar dökülürdü herhalde.

Fight Club filmini izleyenler bilir. Filmin son dakikalarında kahramanımız, hayali kötü dostu Tyler Durden'i öldürmek için kendi kafasına sıkar. Ben de içimdeki gerzek ölsün diye her an aynı şeyi yapabilirim. Sonuçta O'nda işe yaramıştı.

Aşağıdaki videoda bahsettiğim sahne mevcut. Hem de "Where is my mind?" eşliğinde...




Bu arada film en sevdiğim ve milyonlarca kez izleyip yine de bıkmadığım tek filmdir.

4 yorum:

creep dedi ki...

biliyorsun düşüncelerimi.

SeV@L dedi ki...

Biliyorum düşüncelerini.
Düşünme ama sen öyle.

manu dedi ki...

Kurtlu bir beyin herzaman iyidir.Kurtlar taze beyinleri çürütmeye çalışırlar onların ilgilenmedikleri çürümüş beyinlerdir.
Taze tutmakta yarar var kurtlanmayı engellenek içinse, bende tavsiye alabilirim.

SeV@L dedi ki...

Serin ve kuru yerde muhafaza ediniz. Direkt güneş ışığından koruyunuz.

:)