23 Mart 2012 Cuma

What the F*ck!


İnanılır gibi değil ama bu sabah bizim mahallenin otobüsünden 'son of a b**ch'ler, 'f*ck you'lar falan havada uçuştu.

Bir ara demiştim ya çok fazla İngilizce dizi, film izlediğimden İngilizce düşünmeye çalışıyordum. Şimdi de İngilizce mi duymaya başladım acaba diye bir an korktum. Durakta aynı otobüsten inen arkadaşım olayı doğrulayınca gerçekliğine inanabildim.

Son of a biscuits... Kulakların çınlasın Butters :)

Sabah sabah çok güldük. Tabi kahkahalarla enerji yüklenince bir sonraki otobüste enerji patlaması yaşadık. Vir vir vir .. Vir vir vir.... Yanımızda oturan adamı çıldırttık resmen.

Sanırım hayatımda en başarılı olduğum işlerden birisi otobüste çok konuşup insanları deli etmek.

Öf bir de bugün çok şıkım.

3 yorum:

pınar dedi ki...

:)
günaydın kuzum:)

Manusal dedi ki...

Bu kızı siz "meeeeee"letiyorsunuz hep.

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

sanırım o potansiyele ben şahitlik ettim. yok böyle yazınca da sadece sen olaya karışmışsın ben seyretmişim gibi oldu. yok öyle değil, bizim insanları otobüste deli etme kapasitemiz mevcuuut!!! ama olsun ben de bizi böyle sevorum ki :D