29 Mart 2012 Perşembe

2 - 3 Şey

1 ) Şu sıralar hemen her yerde, herkes bir Suskunlar bir de Yalan Dünya dizisinden bahsediyor ki ben ikisini de parça parça izlemek dışında pek hasbihal etmemiştim kendileriyle.

Dün gece baktım ağabeyim pür dikkat Suskunlar izliyor-ki oturup dizi izlemek pek yapmadığı şeydir- neyse ben de her zamanki gibi sabah yataktan kalkamadığı için erken yatmaya karar veren ama kendisini oyalayıp yine gece ikiden önce yatmayan insan olarak tabi oturdum bir köşeye, aldım elime tırnak törpümü, ojemi izlemeye koyuldum. Maksat zaman öldürmek.

Hikaye güzel, etkileyici, görüntüler güzel, renk o soğuk renk çok güzel.  Ama bölüm boyunca beni en çok etkileyen Sarp Akkaya'nın oyunculuğu oldu. Kötü sürülmüş ojelerimin sebebi de kendisidir. Ezel dizisinde de çok iyiydi ama burada almış başını gidiyor bu arkadaş. Hayran oldum.


2) Mustafa Sandal'ın İsyankar şarkısının nakaratından sonra hayatım boyunca dilime en uzun süre dolanan şarkı, sözü müziği Zümra'ya (yaş 2) ait olan "KaaaaRRRRRga, buuuuRRRRRda, şuuuuRRRRda" şarkısı oldu.

Şimdi iki yaşındaki çocukla Mustafa Sandal'ı bir tutuyorum sanılmasın severim ben Musti'yi. İsyankar da güzel şarkıydı. 

3) Hepsinden alakasız olarak; Yasemin Mori- N'olur, N'olur, N'olur.




/ya benimsin ya da ölüsün budur tek söylediğim/ 

Hiç yorum yok: