27 Haziran 2011 Pazartesi

Bir Şarkı

"Bugün bile o iki İtalyan kadının ne söylediğine dair en ufak bi fikrim yok. Gerçeği söylemek gerekirse, bilmek de istemiyorum. Bazı şeylerin bilinmemesi daha iyi. Şarkının kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel bir şeylerle ilgili olduğunu düşünmek istiyorum; kalbinizi derinden etkileyen bir şeylerle. Diyeceğim şu ki; o sesler  en umutsuzca yaşayan birinin hayal bile edemeyeceği kadar uzağa ve yükseğe uzandılar. Sanki güzel bir kuş kanatlarını çırparak bizim tekdüze, minik kafesimize girip duvarlarımızı yok etti ve kısacık bir anlığına da olsa Shawshank'teki herkes kendini bir anlığına da olsa özgür hissetti."

marriage of figaro


Andy, dayak yemek ve hücre cezası almak uğruna o plağı tüm hapishaneye dinletmişti ya hani, en sevdiğim o sahnedir işte. Andy'nin yüzündeki ifade, Red'in hissettikleri.

3 yorum:

çello çalan kedi dedi ki...

di mi di mi di mi? ayh içim bi tuhaf oldu, teşekkür ederim.

geveze baykuş dedi ki...

her yayınlanışında izlediğim ender filmlerden biri ve o sahne... ah o sahne... çok güzeldi be...

SeV@L dedi ki...

:) Sorma Çellocanım müzik listemde birden çalmaya başlayınca benim de içim bir tuhaf oldu paylaşayım dedim senin de içini bir tuhaf ettiysem ne mutlu bana :D


Kuşum bir Kemal Sunal filmleri bir Esaretin Bedeli zaten :D