31 Ağustos 2010 Salı

Birşeyler birşeyler...

- Bir süre önce çok kızgındım, o nedenle susmak zorundaydım. Çünkü ben öfkemi durdurmazsam ateş saçan bir ejderha gibi olur yakar, yıkarım her şeyi. Şimdi daha sakinim. En azından içimde katliam yapma arzusu yok artık. :)

- Ramazan ayı sıcak günlere denk gelince dötümüz tutuşuyor biraz. "Nasıl yapçaz lan anam ölcez kesin yollarda ühühü" gibi bir psikolojiye giriyoruz. Çoğul konuşmayayım ben giriyorum ama sonrasında biraz sersemlemiş ama yine de iyi günler geçiriyorum. Uykusuzluk dokunuyor bana.

- Yaklaşık 15 dakika önce play tuşuna bastım ama hoparlörü açmadığımı henüz farkettim. Müziksiz ve çaysız yaşayabiliyorum. Bu resmen evrim.

- Eminem & Rihanna düeti olan  Love the way lie şarkısını ailece severek dinliyoruz. Klip de pek güzel olmuş. Megan Fox ile kardeşimin ukala bir tavırla söylediği gibi Lost'taki çocuk oynamış klipte. Lost'taki çocuk ne yahu. Zevzek.

- Dün annemle beraber bizim odayı boyadık ve eminimki gelmiş geçmiş en pasaklı boyacı benim. Duvarlardan çok kendimi boyamışım. Ayrıca rengi kendim seçtiğim için çaktırmadım ama bu rengi de pek sevmedim ben yahu. Şişede durduğu gibi durmuyor işte.

- O değil de Pink'e bayılıyorum arkadaş.

- İki ayın sonunda saçlarımı boyadım. Aslında bir öncesi - sonrası fotoğrafı çekmeliydim. Cidden korkunçtum. Çevremdeki insanlar saçlarımı boyamam için yalvarmaya başlamıştı.

- Pazar günümü komşumuzun ikizleri ile geçirdim ve zaman nasıl geçti farketmedim desem yeridir. Duruma ben de şaşırıyorum hala.

- Sessiz sedasız, gece gündüz çalışan üç kardeşten sonra üç çocuklu tantanacı bir aile kapı komşumuz oldu. Allah'ım sen bize ve kedilerimize sabır ver . :)

- Canımsın grooveshark! Çok seviyorum seni lan!

- Eskisinden az buçuk daha yabani bir insan olduğum için bir yerlere iftara falan gitmeyi hiç istemiyorum. Mızmızlanıyorum falan ama gidilecek yere varıyoruz da süper ötesi yemekler, şahane bir masa ile karşılaşıyoruz ya ... İşte bu paha biçilemez :P Bir de şanslıyız ki herkes güzel yemek yapıyor bizim sülalede.

- Ulan demek ondan sülale boyu şişkoyuz biz. :)

- Bu senenin trendi çarşaf desenli ojeler. Ondan öyle tırnaklarım. Trend yahu :)

- Şevval Sam'ın sesini bazen seviyorum. Bazen de tiksiniyorum böyle duyarken dikenlerim tüy tüy oluyor o kadar yani.

- Ve en sonunda bu hafta içi kitaplığıma kavuşacağım. Yaşasın!!! :) Belki kitaplıkla beraber kitap okuma aşkım da geri döner.

- Bir aksilik olmazsa (ki kesin olur bak görürsün ) Kanka insanı ile arife günü yola çıkıyoruz. Esenköy'e varıyoruz. Kafa kafaya tatil yapıyoruz. Belki de son kez böyle beraber vakit geçireceğiz. Sonrasında o evlenir çoluk çocuk falan. :)

-  Aklımda bir şeyler daha vardı da patron sağolsun bir laf etti. Neyse... Sakinimmm... sakinimmm... sakinimmm... :P

1 yorum:

manu dedi ki...

Seval konusunda doksana takmışşsın tespiti.Saçlar nasıl oldu acep dur bakem hafta sonu denk gelirsek malı görelim sonra para çantasının çıtçıtlarını açarız: )
En sevdiğim cümle çeşiti yanlış anlaşılmaya müsait cümle çeşitirdir.En azından seçeneği var değil mi?
Ramadan diyorlar ya ingilizcede yabancı bir hocam var ne zaman ramadan dese krizlere bağlıyorum diyorum ki eğer müslümanlık doğruysa sen sıçtın olum! : )
Diğer konular beni ilgilendirmiyor hele ikizler düşünmesi bile bir kabus çeşiti.