25 Mayıs 2010 Salı

11. Alper Canıgüz - Gizliajans



Alper Canıgüz ismi nereden düştü aklıma bilmiyorum. Büyük ihtimalle kitabın kapağındaki kedi yüzünden aklımda kaldı. :)


Ne ararsan var bu kitabın içinde. Aşk var, uzaylılar var, Prens Charles var, Kaan Sezyum var, bir kedi var Şeytan Bey, atılgan var...



Gizliajans bir solukta okunan, insanı kasmayan, bol bol güldüren güzel bir kurguydu. Aklıma geldikçe gülümsememe neden olan kısım kahramanımızın ilk görüşte aşk halleri. Kitabın geneli okurken sürekli sırıtmama sebebiyet verdi zaten. Absürt bir komedi filmi gibi. 


Benim için eğlenceli bir kitaptı ve diğer Alper Canıgüz kitaplarını da okuma isteği yarattı. 



4 yorum:

Phantom of the Cinema dedi ki...

Şu kitabı merak ettim. Hele ki absürd komedi filmine benzer bir havası var demişsin ya, bende okuma isteği uyandırdı. Elif Şafak kitabı ile ilgili yazdıklarını da okudum misal onu okuma isteği uyanmadı bende. Gerçi Elif Şafak 20 yıl üst üste nobel edebiyat ödülü alsa öyle bir isteğin uyanacağını sanmıyorum, o kadına karşı inanılmaz bir nefretim var. ama bu kitabı tuttum...

SeV@L dedi ki...

Aslında senlik bir kitap bu biraz, tabi olmama ihtimali de var. Yani beğenmezsen sonra bana laf edersin falan. :))

Seversin gibi geliyor bana. :)

heidi dedi ki...

Tüm kitaplarını çok seven biri olarak tüm kitaplarını okumanı tavsiye ederim. Zaten toplam 3 tane kitabı var. Benim favorim Oğullar ve Rencide Ruhlar. Ama ilk kitabı Tatlı Rüyalar'da çok güzeldi. Bak bilemedim şimdi. Neyse işte hepsi pek bir eğlenceli pek bir absürt.

SeV@L dedi ki...

Heidi; Şimdi senden de aldığım bu destekle hepsini okurum ki ben. :))