18 Şubat 2010 Perşembe

Geveze Baykuş'a ve Diğer Tüm Gamlı Baykuşlara Hürmet ve Sevgilerimle Arz Ederim.




Büyük üstad Nejat Alp ne demiş; Roman olur yazsam yazsam/Eller ne der bu yaşımdan sonra azsam azsam/Yorganda kene var/Kopar kopar gene var.

Bu sözlerin asıl anlamı şudur;

Hayatta dert her daim var sen istediğin kadar atlattım de yine var. Koyalım götüne gitsin yahu. :)

Daha akasyalar çiçek açacak. Belki akasyaların altında öpüşen liseli aşıkları göreceğiz yine. Her şey daha güzel olur belki. Çimlerin üzerine yayılırız onlar bizim üzerimize yayılmadan evvel. Birbirinden güzel dostlarımız var. Aklımız var, fikrimiz var. Okunacak kitaplar, izlenecek filmler, gidilip görülecek şehirler var daha.

Yorganda kene var kopar istediğin kadar gene var anasını satayım yaksak mı yorganı ne yapsak? :)



Bu arada; içime sevgi kelebeği sokan Kanka'cığıma sevgiler. Rüyalarında iki sevgi kelebeğini taşladığın günleri sana anımsatmak isterim. :)

6 yorum:

. dedi ki...

Seval,çok yaşa.
Çok güldüm.Çok sesli,çok.

geveze baykuş dedi ki...

ay lav yu uleyyynnn!!!!
:)))))))))))))

SeV@L dedi ki...

Masal; Hep gül.. Hep gül :))

Baykuşum; Ben de seni ay lav yu lannn!!!! :)))

creep dedi ki...

bu yazıdan bir bok anlamadım ama komik bir şeyler oluyor sanıırm.Bu aralr gülmeye hasretim. gülün:))

SeV@L dedi ki...

Anlaması gereken anladı boşver sen.

manu dedi ki...

Eski bir espri vardır, bilirsiniz. İki yaşlı kadın dağ başında bir lokantada yemek yemektedirler. Biri, “Lanet olsun!” der, “Yemekler ne kadar da berbat! “Evet” der diğeri, “Üstelik ne kadar da az!” Yani, bu benim yaşam hakkındaki düşüncemin kısa bir özetidir: Hayat yalnızlık, sefillik, acılar ve mutsuzluklarla doludur ama keşke bu kadar kısa olmasaydı! - Woody Allen, Annie Hall’den (1977)