17 Şubat 2010 Çarşamba

- Bir kaç gündür kendime gelebilmek. Neşelenebilmek. İyi hissedebilmek için her zaman yaptığım gibi Zardanadam dinliyorum. Tabi bazı şarkıları tepetaklak ediyor beni orası ayrı.. 
- Şu sıralar en çok istediğim şey kafamdaki seslerin susması.  
- Bir de arkadaşlarım, dostlarımla vakit geçirmeyi iki lafın belini kırmayı istiyorum. Ne bileyim Kadıköy'e gidesim var mesela. İncik boncuk alasım var. Üşenmesem de saçlarımı boyasam artık diyorum. Mesela alışverişe çıksam üstüme başıma bir şeyler alsam. 
- En yakın arkadaşlarımdan biri  hamile. Teyze oluyorum ben. :) Bir sonraki kontrol için arkadaşım beraber gideriz dediğinde, olur dedim ama ben düşüp bayılmaktan korkuyorum. Hamile ya da hamilelik fobisi diye bir şey var mı acaba? 
- Hiç bir şey yazasım yok aslında saçmalıyorum. Neredeyse bir haftadır belki de daha uzun zamandır internet bağlantım yoktu. Onun tamirinin şerefine yazdım bunlarıda. :)
- Uzun zamandır böyle oluyor. Yani şöyle oluyor;  Tam bir hevesle yazmaya başlıyorum sonra vazgeçiyorum. Yazdıklarımı siliyorum, hepsi saçma sapanmış gibi geliyor. Tamam normalde de Nobel'e layık yazılar yazmıyoruz tabi ki ama ne bilem. 

Sözü ve müziği Zardanadam'a bırakıyorum.





2 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

var anacım, varrrrr! ben hamile görünce midem bulanır, tüylerim tikelir, ıyyyykkk olurum... var öyle bi durum, netekim üremeye karşıyım!

. dedi ki...

Benim bu sene nobel aday olmam gerek.Hangi dalda mı,dalda.