23 Şubat 2010 Salı

?

Ayça?

Nabıyon?

Nöörüyonn?


9 yorum:

ebruli günce dedi ki...

13,22 civarlarında benim sayfamda görüldü en son, ancak bu ziyaretten kendisi hakkında bir malumat edinemedim :))

SeV@L dedi ki...

En azından görülüyor arada sırada ama biz malumat istiyoruz Ayçaanımm :)

manu dedi ki...

Seval tekrar yazmaya başladığında bana haber ver.Bir kısırlık söz konusu bir, nazar bocuğu falan ayarlayalım.

. dedi ki...

hala blogcuda yazan Ayça mı..
Açıkcası blogcunun yeni şablonları çok güzel.

. dedi ki...

Delivedolu günlerime bazen dönmek istiyorum,birde blogcudaki sayfamı kapatmıştım ama arada gidip şablonu mu değiştiriyorum.Şu an ateş kırmızısı.

ayça dedi ki...

Sevgili takım,
heyyyy! Buradayım. Bilmesenizde, yani yorumlamasamda takipteyim.Aranıp sormakta hoşmuş lenn.Gene yapın.:)
Ptesi iş başı yapacağım kısmetse yani tam güne terfi ediyorum nihayet.Yazı yazmaya gelince hayat o kadar sıradanki... Olağanın dışına çıkınca da feleğim şaşıyor.Toparlamakta zorlanıyorum.Bloggerda bi sayfa açmıştım beceremedim kapadım.Ben de blogcuda yeni bi sayfa açtım kendime, ama tek bir yazım bile yok :(

İşe başlayınca vaktim çoğalacak o zaman toparlanırım diye bekliyorum. ( bu ne çelişkiyse :))
Şimdilik budur.

Ha bi de saçımdaki beyazlar siyah çıksın diye bi losyon kullanmaya başladım kocamın isteği üzerine.Sonuç alırsam onu da derim. :)

Öpüldünüz.Ama en çok sev@l sayfa onun ne de olsa ( göz kırpan şeysi )

SeV@L dedi ki...

Hele şükür ne güzel birşeymiş senden ses alabilmek :)Tamam yazmak istemiyorsun ama en azından arada ses ver.

Yeni işin hayırlı, uğurlu, bereketli olsun. :)

Beyaz saçlardan kurtulma amaçlı kullandığın losyondan sonuç alırsan mutlaka de onu da. :)

Ben de hasretle öperim yanacıklarından :))

ebruli günce dedi ki...

Benim H de kullanıyor bir losyon belki aynısıdır Ayça, ama pek düzenli kullanmadığından herhalde sonuç alamadı henüz :((

incidestan dedi ki...

umuyoruz işe yarar ayça..
işin de hayırlı olsun..
kendini özletme dileğimi tekrarlıyorum
öpüyorumm..