21 Mayıs 2013 Salı

Bizde Olsa



5 kişi önlerine 1 gitarı alıp hem çalıp, hem de şarkı söyledikleri video internet aleminde dolanmaya başladığından beri, ilk izlediğim anda vurularak, Walk Of The Earth grubunu takip ediyorum. Yaptıkları yeniden düzenlemeler gibi, kendi şarkıları gayet güzel ayrıca çok yetenekli ve yaratıcılar. Seviyorum kerataları.

Geçenlerde bir Madonna şarkısı olan Material Girl şarkısına yaptıkları yeniden düzenleme için yine "biz çok yetenekliyiz gözünüze girsin" dercesine çektikleri yukarıdaki videoyu yayınladılar.

Çok güzel bir düzenleme olmuş severek dinliyoruz efendim.

Yalnız takıldığım şarkı, düzenleme falan değil. Takıldığım Sarah Blackwood denen o sarışın yaratık. Yaratık dediysem sevdiğimden. Videoda görüleceği üzere kendisinin karnı burnunda ve bu video boyunca hoplayıp zıplaması bir yana kendisi bütün hamileliği boyunca bir Avrupa turundaydı. O konser senin bu konser benim gezdi durdu kadın.

Geçen gün videoyu izlerken yorumlara da bir bakayım dedim -ki internet aleminin en sevdiğim parçalarından biri Youtube yorumları- ve gördüm ki yorumların çoğu Sarah'ın ne kadar güzel, ne kadar tatlı, ne kadar şahane olduğuna dair. Bir garipsedim açıkçası.

Çünkü Sarah yerine Semra olsaydı Türk milleti olarak videonun altına yorum olarak onun ne kadar kötü bir anne olduğunu, adi, pis bir insan olduğunu yazarlardı. Çok çirkin göründüğünden bahsederler, ana haber bültenleri düşüncesiz anne adayının bu halde bunları yapmasının çocuğa zararlarını anlatacak bir doktor bulup konuştururdu falan. Dünyanın en kötü annesi damgasını vurur oturturlardı kızcağızı.

Neyse ki memleketimizde böyle Sarah gibi insanlar yok. Zaten benim gördüğüm hamile insanların %90'ı sadece tonlarca kilo alıp sızlanmaktan başka bir şey yapmıyor. Bizde böyle biri olması zor yani.  :)

Yalnız o bebe 3 aylıkken ukelele 6 aylıkken gitar çalmaya başlayıp yaşına girmeden tüm müzik aletlerine hakim olup, kendi bestesini yapar.Ahanda buraya yazıyorum.

:)








1 yorum:

www.entel-kedi.blogspot.com dedi ki...

Merhaba
Blogunuza nerden denk geldim bilmiyorum ama iyi ki gelmişim :) çok doğru bir tesbitte bulunmuşsunuz. geçen sene istanbul'daki konserlerine gitmiştim. sahneden seyircinin arasına zıplayışına, samimi tavırlarına hayran kalmıştım Sarah'nın. Sonra hamile olsa da performansından bir şey yitirmediğini gördüğümde sizin gibi düşündüm ben de. Toplum olarak ne kadar kınamaya hazır ve pimpirikliyiz. :)