24 Ocak 2013 Perşembe

Perşembe


Fringe dizisinin finalini izleyeli neredeyse bir hafta olmasına olmasına rağmen, üzerimdeki etkileri hala sürmekte. Bugün bir ara paralel evrene geçtim geldim sanki. Çok acayipti lan!

 Üç hafta boyunca moron gibi her akşam gece yarılarına kadar izlersen olacağı budur tabi. Milletin beş senede aldığı sınır bilim olaylarını üç haftada yaladım yuttum. Kafam hala yerinde değil. Bir karış havada bir karış da geride.

Aslında dizinin iyi oluşundan ziyade daha çok Joshua Jackson için izlediğimi de itiraf edeyim.  Çocukluğumda böyle bir durum yaşamadığımdan olsa gerek hep sonradan çıkıyor bunlar, yaş olmuş 30 "ünlü adama aşık olma sendromu" yaşıyorum. Bugün 12-13 yaşlarındaki bir kız çocuğu için Justin Bieber neyse benim için Joshua Jackson o. :)

(Çok güzel gülüyor ama ben ömrümde bu kadar güzel gülümseyen adam görmedim.)

Dawson's Creek dizisinde de pek severdim ama bi büyümüş serpimiş neyin yavrııımm.

Kedi canını senin Joshua. :)

1 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ben de jim sturgess e bayılıyorum