30 Ocak 2013 Çarşamba

Dinlemelik



Kendi halk müziğimizden eserleri de pek severim fakat haklarını yemeyelim azizim bu gavurların halk müzikleri de güzel. Canım İrlandalı hemşehrilerimin yeri ayrı zaten.

Mumford & Sons bir İngiliz Country müzik grubu tabi ki bir İzzet Altınmeşe, bir Belkıs Akkale değil ama son zamanlarda en sevdiğim, en çok dinlediklerim arasında ilk sırada.

Aşağıda görünen Lover Of The Light şarkılarının videosunu ilk izlediğimde "hay ben seni çeken yönetmeni gözünden öpeyim" demiştim. Bir beğeni cümlesi olarak elbet. O kadar ki bu klibi kim çekmiş, orası neresiymiş diye ufak bir araştırmaya girdim. Görüntüler, mekanlar pek şahane haksız mıyım? Klipteki aktör Idris Elba, aynı zamanda yönetmeniymiş ve İngiltere'nin Pembrokeshire mecrasında çekmiş klibi.(tabi kıt ingilizcemle yanlış anlamadıysam okuduklarımı:) )  Taktir ettim kendisini. :) (O'nun da çok umrundaydı)

2 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

çok beğendim. oraları ben de çok seviyorum aslında. belki karadenizli oluşumdandır. türkçe müzikle aram çok kötü açıkçası. bana fazla dramatik ve yapay geliyor. ben herhalde buralardan değilim. bu müzikler benim müziklerim.

SeV@L dedi ki...

Benim sevgim de sanırım Karadenizli olmamdan. Uçsuz bucaksız yeşillik, deniz kanımızda varsa demek. :)

Ben de bir kaç isim dışında dinleyemiyorum Türkçe müzik. Zaten yelpazeyi açtıkça farkları daha net görüyor insan ve iyi müzik kendini dinletiyor. Yapacak bir şey yok :)