2 Eylül 2010 Perşembe

kedili günler

Bu fotoğraf çirkin kedi Zekai hayranları için; ( :P )


Kendimi bildim bileli kedi bir kedimiz olmuştur. Ama biber kızartması yiyen hatta biber kızartması için deli olan bir kedi daha önce görmemiştim. Tabi söz konusu kedi Zek olunca tüm bildiklerimizi unutuyoruz. Çiğ ıspanak yemişliği de var sonuçta.



Nihayetinde kitaplığıma kavuştum. Fakat bizimkiler de heyecenla kitaplığı bekliyormuş.

Fındık hanım kitapları devirip bir kısmını yere atınca biraz azarladım, sonra o da bana dönüp "ne bağrıyooon lan bizim bu raflar. senden önce biz gördük" bakışını attı. Fındık'tan yarım saat önce de aynı işlemi Zekai yapmıştı. Anlaşılan bunlardan çekeceğim var. Savaşmamız gerekiyor bakalım kim kazanacak?



5 yorum:

Phantom of the Cinema dedi ki...

Mahjong hmmm...

Bir de arkadaş nasıl bir kedisever yaşamdır bu. Gıptayla bakıyorum. Kedi değil ama köpekle yaşamak istiyorum. Hem sadık, hem hizmetkar. Gerçi hizmet dediğin mantı açıp temizlik yapacak değil ama olsun. Gazete getirecek hali de yok Türkiye'de. Köşedeki büfeye gidip alması gerekiyor, o kadar yük bindiremem garibe. Terlik getirmesini ben istemem, terlik kullanmıyorum pek. Arkadaş ne hizmet edecek bana köpek ya. Bak kendi kendimi olaydan soğuttum.

SeV@L dedi ki...

Onur hiç soğutma kendini olaydan. Kediyle, köpekle, kuşlarla yaşa. :) Her ne kadar hizmet etmese de çok mutlu edecektir adım gibi eminim. :)
Sadece kedi değil her türlü hayvanı çok seviyorum ben yahu. Bakma şimdi elimin altında kediler var. :)

Mahjong ise yeni takıntım pek seviyorum kendisini :)

guguk kuşu dedi ki...

kedileri heeep sevdim, onurlu hayvanlardır kendileri. dünyaya minnetleri yoktur, bi pati darbesi ile rest çekerler de insanlar onları nankör olarak tanımlar çünkü insanımsıların derdi yalakalıktır, kendin gibi olman onları rahatsız eder. eee entellektüel adamın kedisi de entellektüel oluyor işte.

ebruli günce dedi ki...

Hah geldi ama ben yorumu yazmış bulundum.
Sevsinler onun kızartma biber yiyişini.

ebruli günce dedi ki...

Eeeeee hani zek?

Kitaplığın da çok hoş dolmuş...
Güzel kitaplarla doldurmanı dilerim :)