8 Temmuz 2010 Perşembe

Atmam! Valla da billa da atmam!



Ayıptır söylemesi bir süredir iyilik meleği gibi bir insanım. Şimdi bazı kendini bilmezler diyorlar ki; "İyilik yap denize at. Halik bilmezse balık bilir." Halik bilmezse balık bilmesin. Zaten ben balık sevmem. Balık da beni sevmez. Karşı karşıya gelsek birbirimizin yüzüne bakmayız. 


Her neyse ben o kadar iyilik yapıyorum, karşılığında da dibim düşüyor yorgunluktan Ben şimdi tutup bunları nasıl denize atarım?


Evrene mesajım açık. Bu kadar iyiliği denize atılsın diye yapmıyorum ben! Hepsinin karşılığını beklerim. Çok da ciddiyim bu konuda. 


Olmazsa evrene kötü enerji yollar dengesini altüst ederim. 


Alayınızı yakarım! 

2 yorum:

Defter-i KebiR dedi ki...

ya seval yaaaaa, yak yahu, yakarsan sen yak, hep böyle güzel isyanlarla yak ulen!!!

SeV@L dedi ki...

Yakayım dime Cansu :)

Ceza falan almam değil mi? :)