2 Haziran 2010 Çarşamba



Bir akasya ağacının gölgesinde olmak vardı şimdi. Hiç bir şey düşünmeden, gökyüzüne bakmak vardı. 


***


Ne kadar uğraşsam da hep eksik kalıyor bir taraf. 


*** 


Ben hayatta en çok; kendimden nefret ettim.


***


Kelimeler... Söylenenler değil de söylenemeyenler... Söylemediklerim var ya... Çok ağır onlar. 


***


Bulamıyorum... En son kendimi "iyi" hissettiğim zamanı bulamıyorum. Oldum olası savruğumdur zaten. Kaybetmek konusunda da deneyimli..


***


Bezmek midir bu? 


***



Bir omuz bulsa başım yaslanacak. . .            

Ağlarım.


***

Kazım söyler, Umay vokal yapar lazca bir şarkıya. 

Şarkı biter Kazım susar. Umay der ki;

Bir gün yolda yürüyordum, bir şarkı duydum kalbim acıdı. Bu kadar. 

Öyle işte...  

Her şey aslında "bu" kadar. İki harf, tek hece kadar. 


2 yorum:

Aylak Kedi dedi ki...

kalbim acıdı öyle bir şarkı ki, umaysız olan hali de çok güzel tavsiye ederim şiddetle, ne diyordum öyle bir şarkı ki, nerde olduğunun ne yaptığının hiç bir önemi olmaksızın koparıyor seni burdan, en derinde olan yaranın üstünde geziniyor da geziniyor tuz serpe serpe..

bir de bir omuz bulsam, ben de..

manu dedi ki...

Ufaklık cesur ol…
Varsayılmış bir zaman da alçaklığı anlatılan her masala
Sığdırmaya kıyamadığın aşkını
Toprak olmaya çalışan bir elbise parçasına saklanmış dokunuşlarla
Sunsan da olmuyor bazen
Bazen de sık sık olmuyor…