18 Eylül 2009 Cuma

Maksat Muhabbet Olsun :)

Şu an dinlenen ve hatırlattıkları;

Taksim'de bir yerde;

Seval- Dostum ne güzelmiş burası. Müzik de çok güzel..

Burcu- Evet en son keşfim. Geliriz artık. Garson da çok yakışıklı yaaa onu görmek için sadece :)

S- hehe manyak karı. eöeöeheheööh süpermiş lan insan mı o :))) Ne içelim?

B- Bira mı içsek?

Emel- Yok içmeyelim mübarek 3 aylardayız. Günah.

B- Doğru içmeyelim dime.

S- Meyveli soda alayım ben :S

Şarkıcı; Kendime geldim geleli dostlar/hemen hergün bana bayram/hiç şüphem yok kefenim sağlam/içerim ben bu akşaaammmm

B&S&E- Ahaaa bizim şarkı. :))

B- İçeceğim ben.

S- Ben de anasını satayım.

E- İçin ülen ben ısmarlıyorum.

S- Sen içmiyor musun?

E- Yok böyle ortak olacağım günaha ben sizi cehennemde yalnız bırakmak olmaz :)))

S- Cehennemliğiz biz. :S

B- İki bira alabilir miyiz? :) hihihihi aşık oluyorum ben. :)

S&E- Ya bi s.ttir git. :)))


4 yorum:

creep dedi ki...

aferim sana.
yani 2 gün daha bekleyemedin:)))

ebruli günce dedi ki...

İlk dinlediğinde ne yaşadıysan,
her dinlediğinde aynı şeyi hatırlarsın,
güzel hatıraların olsun canım.

ayça dedi ki...

afiyet olsun :)

geveze baykuş dedi ki...

heheheheheh