1 Eylül 2009 Salı

Depresifte Olurum, Moda İkonu da...


Birkaç gündür bir sıkıntı, bir depresif haller içinde halim farkındayım. Sıkıldım kendimden. Biraz ara vermeli bunalım ruh haline çünkü en sonunda yaz bitti sonbahar geldi. Hiç sevmiyorum yaz mevsimini. En sevdiğim aylar, soğuk havalar geri gelmek üzere.


Havanın serinliği içimi ferahlattı diyeyim öyle olsun.


Şu depresif yazıların öncesinde hatırlarsanız millet ne giyiyorsa, fotoğrafını çekip bloguna koyuyor demiştim. Çaktırmadım ama çok kıskandım lan ben onları.
İftar sonrası sigaramı içmiş, pantolonun bir düğmesini açmış bilgisayardaki fotoğraflara bakarken, annemle nisan ayında çektiğimiz birkaç fotoğraf buldum. Fotoğrafın çekildiği dönem en yakın arkadaşlarımdan birisinin düğününe az kala "ne giycem lan ben" telaşı dönemine rast gelmiştir. ( O nedenle halim mazur görülmelidir:)) Ben yarattığım kombinasyonu çok beğensem de arkadaşım "böyle gelirsen seni arkadaşlıktan reddederim" dediği için giyilememiş. Güzelim kombinasyon fotoğrafta kalmıştır.
Tabi sonra o malum düğün için bir ton para verilip bir elbise alınmıştır ama o da terzide unutulduğu için giyilememiştir ki o tamamen ayrı bir hikaye. :)) Unutkanlığın kitabını yazarsam orada anlatacağım.
Şimdi gelelim 2009 Bahar ayı şeysine (kıreasyon nasıl yazılır bilemedim şimdi) Detayları inceleyelim;

- Kırmızı, altın zincir desenli üst tamamen kendi imalatım olup, 100 yıl öncesinden beri evde duran ve hiçbir işe yaramadığı halde atılmayıp sandıkta duran kumaştan yapılmıştır. Beleşe gelmiştir yani.

- Cırtlak yeşil üzerine kırmızı çiçekli etek annemin olup rahmetli dedeciğimin hacdan gelirken getirdiği kumaştan yapılmıştır. (ben renginden dolayı kendisinden tiksinir, annem giydikçe deli olurdum sonra sobada yandı bir kısmı (benim nazarım değdi) ama annem hala saklar eteği) Özetle etekte beleşe gelmiştir.

- Kırmızı pabuçlar tamamen arkadaş gazına gelinerek alınmış olup. Cumartesi pazarından kredi kartıyla 18,00 TL ye alınmıştır. (iki kere giydim sadece ikisinde de acıdan anamı ağlattı, imanımı gevretti ve bilimum işkencelerde bulundu.)

- Krem rengi şal ise sevgili kankam tarafından bana doğum günü hediyesi olarak örülmüştür. :))

- Saçtaki aksesuar ise bluzumuzun parçasından yapılmıştır. Çok da zor birşey değil yani. :)

İşte ben de yaptım rahatladım.

:)

Not: Şişko değilim dağınığım :)))))

9 yorum:

creep dedi ki...

ne yazacağımı bilemedim. Sabah sabah şaşkınım.)
Alkışlamalımıyım yoksa ayağa kalkıpta mı alkışlamalıyım bilemedim:))))

halimcegunce dedi ki...

Seval'im sabah sabah uyandım sayende,
harikasın,
arkadaşın niye istememiş seni öyle anlayamadım :)))
Ama nasıl ikoncan olunurun doğru yoluda göstermişsin tebrikler...
alarak değil eldekileri değerlendirerek...
İşte budur....
öpüyorum canım seni.

sad dedi ki...

:))))
valla bence tam sıradışı ve tarz bişey yapmışsın. arkadaşın kıymetini bilememiş. kırmızı ve yeşile ve çiçek desenlerine bayılırım ben. eteğin balon oluşu ve etek boyu süper. ama bi de üstteki bluz göbek hizasında olsaydı var ya yakardın ortalığı.
"seval hanım o gece kırmızı çiçekli eteği ve sarı zincir desenli kırmızı üstüyle göz okşuyordu" yazardı magazinciler:)

bi de son notun var ya. ben de bu ara dağınığım biraz. bu cümle çok işime yarayacak:))))

sad dedi ki...

:))))
valla bence tam sıradışı ve tarz bişey yapmışsın. arkadaşın kıymetini bilememiş. kırmızı ve yeşile ve çiçek desenlerine bayılırım ben. eteğin balon oluşu ve etek boyu süper. ama bi de üstteki bluz göbek hizasında olsaydı var ya yakardın ortalığı.
"seval hanım o gece kırmızı çiçekli eteği ve sarı zincir desenli kırmızı üstüyle göz okşuyordu" yazardı magazinciler:)

bi de son notun var ya. ben de bu ara dağınığım biraz. bu cümle çok işime yarayacak:))))

astalavista dedi ki...

Owwww bebeğim, beni benden aldın :)

geveze baykuş dedi ki...

neydi len şu sadomazo bikinilerle gazetelere çıkıp duran kadın, eda bi şey, ikoncanların kıralıçası hani? ona yolla bunu, şerefsizim taklitlerin türer iki günde, koç'ların aile davetlerinde falan böyle kadınlar görmeye başlarız.
vatana yaptığın bu katkı unutulmayacak bebek :)))

SeV@L dedi ki...

Arkadaşlar çok teşekkür ederim. :))))
Valla bu kadar beğenileceğini ummuyordum. :)))) Ama gerçekten hepiniz sanattan, modadan anlayan insanlarsınız. :))) Ya da hepimiz manyağız bilemeyeceğim orasını şimdi :))

:))))

ayça dedi ki...

yanık tenin gözümden kaçmadı ( göz kırpan ikon ) bi zamanlar sende tatil yapmışın yani ( tepinerek gülen ikon ):))

SeV@L dedi ki...

Ahhh ahh evet 2008 yazı iki günlük bir tatildi kalbim orada kaldı. :)))