1 Temmuz 2009 Çarşamba

Kedin mi var derdin var. :)



- Biliyor musun Fındık ne yapıyormuş?
- Şu pasaklı haline bakılırsa baca temizleyiciliği yapıyordur. :))
- Tabi canım o asıl mesleği zaten. Yaptığı başka birşeyi daha öğrendim.
- Eee başka ne yapıyor?
- Hanımefendi boş zamanlarında Kezban teyzenin evine girip yatağında yatıyormuş.
- Fındık ?
- Evet. Kezban teyzeyi görünce kafasını kaldırıp şöyle bir bakıyormuş, sonra yine yayıla yayıla uyuyormuş.
- Yok artık daha neler.. :))) Pıncır'da karşı komşuya gidiyordu. Çok mu eziyet ediyoruz bunlara biz yahu? :))
- Kadının yalan söyleyecek hali yok ya?
- Anne, biz çok şahane çocuklarız kıymetimizi bil.

- Ne alakası var şimdi?
- Mahalledeki insanlardan şu kedilerin onda biri kadar şikayet getirmedik. :))
- :)) Yavrularım benim...





6 yorum:

creep dedi ki...

senin sayende kedilere sempatim oluştu.:)

geveze baykuş dedi ki...

tilkimsiiiiii! mıncıklara boğmak istiyorum bunu ya! güzelliğe bak :)

SeV@L dedi ki...

Creep;
Bir hafta sonu arkadaşımda kaldım. Pazartesi günü güzel mi güzel bir kedileri oldu. :)) Yakın bir arkadaşım kedileri görünce düz duvara tırmanıyordu kokurdan. Şimdi bize gelince onlarla uyuyor. :) Garip bir etkim var insanlar üzerinde. :P

Baykuş;
Benim kızım kendisine dokunulmasından ve hatta mıncıklanmaktan hiç hoşlanmaz. Kraliçedir o :) Sanırsınız ki Pıncır'ın değil kediler padişahının sol şeyinden düşmüştür. :D

edaliminyeri dedi ki...

çok zarif ve asil bir havası var hakikaten,
usul usul çenesinin altını veya kulak arkalarını kaşımama izin verir mi kendileri acaba :))

SeV@L dedi ki...

Eda; Normalde kendisine dokunulmasına kesinlikle izin vermez ve hemen evden kaçar ya da ona dokuna güzel bir tırmık atar. Ama dün akşam çenesinin altını ve kulak arkalarını kaşımama izin verdi. :))

Uzun zamandır ilk defa bu kadar yakınlaştık. Sanırım o da senin istediğini gerçekleştirmek için beni aracı olarak kullandı. :))

edaliminyeri dedi ki...

Hissi kablel vuku :))
Sevindim...

Kedilerde en çok neyi severim biliyor musun?
Onları okşarken veya dinlerinken çıkardıkları mırıltıları.

bu akşam bir daha dener misin benim için ve denerken o mırılıtıyı dinler misin belki tekrar izin verir...