7 Aralık 2012 Cuma

Şarkı Paylaşasım Varmışsa Demek

Aslında şu şarkıyı paylaşmaktı amacım. Yann Tiersen ağzında sigara, elinde gitarı yarabbim ne kadar da şahane... Yann Tiersen konserine gitsem Tarkan konserindeki kız gibi olurum, çığlık atatım hatta abartır sahneye don fırlatırım. Aslında hiç birini yapamam mutluluktan pıt diye düşer ölürüm. :)

Yann Tiersen derken sonra nedense aklım bir saniye içinde bu şarkıya kaydı.(Buradan da anlaşılacağı üzere çok dağınık bir aklım var. Bu dağınıklıkla yaşabilmeme şaşıyorum.)

Neyse... Leyla ile Mecnun tayfasından Kolpa ;

Çok eğlenceliler. Yaptıkları işi yaparken çok eğlendiklerini diziyi izlerken de hissedebiliyor insan. Belki de bu yüzden çok seviyoruz. Ali Atay da oyunculuğun yanı sıra müzik konusunda da yetenekli. İlk sezon "Yalan"ı çok sevdik ve bir Ferdi Tayfur yeniden düzenlemesi olan "Sevdalılar Beni Anlar" ise ailecek favorimiz oldu. Bu sezon da "Kolpa" ve "Vay be" ile gönlümüze girdi. Şarkının klibinde sonlara doğru Mecnun'un bir tepki anı var ki her seferinde güldürüyor beni.







1 yorum:

pınar dedi ki...

HEPSİNİ AYRI AYRI seviyorum.Hemde çok seviyorum.