20 Nisan 2012 Cuma

Ne olmuş?!! Tüp mü patladı?*

Bir daha saçlarımı hiç kestirmeme kararı almamla, kısacık kestirme kararı almamın arasında bir gün. Bırakayım beyazlasın dememle, saç boyası almak için bir dükkana girişimin arasında yarım gün var.

Kariyer adına ataklar yapıp, hayatımı düzene koyma kararları almamla, amaaaan koy götüne rahvan gitsin moduna girişimin arasında 3 saniye var.

* * *

İnsanın en güzel ruh hali "koy götüne gitsin hali"

* * *
İstanbul'da yaşamanın en güzel yanı dünyaca ünlü çok iyi grupların, müzisyenlerinin gelip burada konser vermeleri ve İstanbul'da yaşamanın en kötü yanı o konserlere gidememek.

Fakirim ben.

Red Hot Chili Peppers geliyormuş ne yapayım şimdi. Yann Tiersen gelse burnumu satar giderim orası ayrı.

* * *

Aslında o da değil de kedilere mama almayı bugün de unutmasam. Cebimdeki son kuruşu da böylece harcamış olsam. Ama Pıncır'ın hüzünlü ve öldürücü, boğucu sevgi ataklarından kurtulmaya değer.

* * *

Hayat göreceli bir kavramdır.

* * *

Gün içinde Youtube da rock ile başlayan müzik dinleme serüvenim nasıl oluyor da arabeskle bitiyor hiç anlamıyorum. Bir bakıyorum Linkin Park, bir bakıyorum Orhan Gencebay. Bir bakıyorum R.E.M. Losing My Religion, bir bakıyorum Bülent Serttaş Duran Ağabey.  
* * * 



"all beauty must die"  der Nick Cave abimiz. 

annen hariç de! lan annen hariç deeea!

* * *

*Mecnun'dan inciler. Aklıma geldikçe gülüyorum. 

3 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

heyyy benim oraya uğra konseri felan boşver ben bu kadını bulduğum ve dinlediğimden beri eroine para vermez oldum:D
kesinlikle "koy götüne gitsin"
gel bunun klübünü kuralım:)

guguk kuşu dedi ki...

şuan groovesharktan açtım tüm parçalarını kendimden geçtim hem de beş kuruş para ödemeden.

pınar dedi ki...

ağzına acı biber sürcem.