24 Şubat 2012 Cuma

Oysa ki

Bir sürü şey vardı aklımda. (mum ışığında anlatacağım sana/kadın ve erkek hakkında) Teoman iyidir yahu!!




Kendimi biraz, aslında ne yalan söyleyeyim çokça depresif hissediyorum. Zaten son iki senedir bu histen kurtulduğum bir an olmadı. Evet kurtuldum dediğimde yalan söylüyordum ve övünmek gibi olmasın şahane yalancıyımdır.

Neyse şöyle oldu böyle oldu deyip gideceğim ;

* Üç haftadır iyileşmeyen ağrıyan, sızlayan, acıyan yaralarım var.

* Evde oturduğum süre içinde hep dizi izledim. Hatta en son Salı günüydü sanırım hiç kimseyle tek kelime etmeden sabahın dokuzundan gecenin ikisine kadar bir öküz-tren ciddiyetiyle dizi izledim.

* İzlediğim dizilerin %90'ı ingilizce olduğu için olsa gerek bir kaç gündür İngilizce düşünüyorum. Tabi ingilizcem yeterli olmadığı için sağlıklı düşünemiyorum. Daralıyorum.

* Pazar günü ağabeyimin kız arkadaşının ailesi ile tanışmaya gideceğiz. Kesinlikle nefret ediyorum bu işten. Bazı örf ve adetlerimiz ölmeli bence. Gençler sevdilerse birbirlerini, evlenmeyi de götleri yiyorsa ailelere davetiye yollasınlar düğüne gidelim sadece. İşte ben düğünlerden de hoşlanmıyorum aslında. (ıyyy huysuz şirin gibiyim yeminle)

* Yenge fobim var benim. Dünyanın en şeker yengelerine sahip olmakla beraber benimkiler dışında kalan tüm yengelerden korkuyorum. Hep bi fesatlık, hep bi iş bozmalar hep yengelerin başının altından çıkıyor. Yalan mı? (evet kızın bi sürü yengesi var)

* Aylar aylar sonra bu sabah otobüs arkadaşımın kitabını elime alıp sayfalarını çevirdim. Nasıl özlemişim yarabbiiiii..

* Ouuu asıl bomba şu ki, ömrümde alıp alabileceğim, beni mutluluktan zıp zıp zıplatıp, hüngür hüngür ağlatacak en güze hediyeyi verdi ağabeyim bana.

Ayıptır söylemesi Canon EOS 500D sahibisiyim artık. ehiii

Yeter! Oynamam yerim dar deyip  pistte götü başı dağıtan karılar gibi oldum vallahi. vir vir vir...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yara içten mi dıştan mı?
kaçırdığım bi kaç dizi olabiler yorum alırım bi ara
ingilizce küfür de ediyo musun. bende çok olur
yavrum artık sen de bul dişine göre birini cık cık
yengelerim çok bi tatlıdır benim de. senin yengen iyi, benim ki iyi peki nerde bu korkunç yengeler yav?
otobüsden nefret ettiğimden mütevellit otobüs arkadaşım da yok
hayırlı olsun yeni canon. ne var benim de nikonumla olimposum var ala ala!!!

Adsız dedi ki...

"İzlediğim dizilerin %90'ı ingilizce olduğu için olsa gerek bir kaç gündür İngilizce düşünüyorum. Tabi ingilizcem yeterli olmadığı için sağlıklı düşünemiyorum"

en çok bu cümleyi tuttum.

yenge lafını ben de sevmem yav, görümce lafını da, enişte lafını da, kayınvalideyi de...hısımlık ifade eden cümle hitapları sevmiyorum galiba. imajları kötü imajları. söylendiği anda ıyyyyyyy geliyor refleks olarak.

heee, bu arada hayırlı olsun cici makinan. güle güle kullan. öptüm.

çingene

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

cici makinenle cektigin fotolari buraya da koymani bekliyoruz, keza bi müddet face'te yokum ama meraktan da catlarim ben simdi :D

bi de huysuz sirin tanimini cok sevdim kendim icinde arada kullanabilir miyim ki???

bi de bu manu var ya ikimizi acayip kiskaniyor, aramiza fitne sokarsa yengelerin pabucu dama atilir sana söyliiim =)

bi de özledim mi ne ben huysuz sirine mi :D