18 Ocak 2012 Çarşamba

Ortaya Karışık - 2




* Hapşıracakmışım gibi ama hapşırmıyorum, hapşıramıyorum çok değişik. Sinir bozucu bir his.

* Hafta sonu bir ara 90'lar pop şarkılarını söyleyip, dinleyip mest olduk evcek. Evcek dediysem kardeşim, kuzenim, abim falan. Annemle babam Karadeniz Tv'de bal reklamı izliyordu içeride. Aç şimdi Karadeniz Tv'yi yine bal reklamı var eminim.

* Tv dedim de bütün hafta sonunu uydudaki problemle geçirdik. Babam hiç anlamadığı halde her şeyi kurcaladı bütün ayarların içine etti. Sonra olmuyor bu diye bize kızdı, gürledi. Bir gerilim bir gerilim. Evde de iki uydu alıcısı var tak ötekini kullan değil mi? Yok illa gerecek.

* Pazartesi günü İstanbul'a bir kaç saat kar yağdı. Sonra ne oldu ? İşkence. Kar ki benim için doğa olaylarından en güzeli, İstanbul'da çileye dönüştü. Trafik tıkanınca yürümeye bir başladık ki amcam yanımda olmasa kesin eve kadar yürürdüm o hırsla. İstanbul böyle bir yer işte güzel şeyleri alıp mahvediyor.

* Ama şöyle de bir şey var akşamları güneşin son demlerinde boğaz köprüsünden geçerken,   gökyüzünün laciverti, mavisi, kırmızısı, turuncusu, kıyıların ışıkları, sudaki parıltılar... O kadar güzel ki bazen ağlamak geliyor içimden.

* Hiç alkolle arası iyi olmamış, olsa da içsek dememiş biri olarak bir rakı sofrasını deli gibi canım çekmekte desem. Balık bile yerim bak o kadar.. Bir ufak alıp gitsem mi ki bir arkadaşın kapısına.

* Müzeyyen Senar, "Mehtaplı gecelerde hep seni andım." demesin mi bir de bunların üzerine.

* Bugün ne yeseeeeğğğğğğğğğmmmm? ehehe :)

* Akşam gidip alışveriş yapacağım ki en sevip de aslında hiç sevmediğim şeylerden biri alışveriş. Yalnız dolaşmayı pek sevmiyorum. Bir kozmetik dükkanına gideceğim orada hemen götüme yapışacak biri "bıdıbıdbıbıd şu şöyle bu böyle allık ruj ihtiycın var mı falan" ıyyhh korkunç. Arkadaş şu bıyıklara bi bak ben ruja ihtiyaç duyan biri miyim sence? Ama oje almam lazım, saç boyası almam lazım.

* Oje ehii :) Hiç takıntım falan olmamıştı sanki ama sanırım ojeye karşı biraz derin hislerim var. Bak biraz diyorum çünkü çoklarını da gördüm götüm düştü yeminle.

* Göt dedi göt dedi göt dedi.

* Çok sıkılıyorum ya hala. pöf!

* Ezgi'nin Günlüğü'nden Leyla  mı dinlesek ne yapsak? Orhan Veli'den de bir şiir okuruz belki.

4 yorum:

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

Benim kapima gel n'olur n'oluuuur !!!! Rakiyi kapmasan da olur kendini kap gel, yeminlen bak sana raki, karides, balik, mezenin allahini hazirlarim leyn. Hatta balik yedirtmem sana, kendim pisirir kendim yerim ben onu. Sana güvec falan yaparim söööle bol sebzelisinden, canin hangisini cekerse onu yirsin. Tereyagli pilav falan da döserim ama konsepte uymaz diye seyetmedim. Himmm kavun, peynir olayina da girerim. En güzelinden ezine kaparim marketten. Müzik olayinda da israrci olmam, sen ne dersen onu dinleriz. Ne mülayimim sasar kalirsin yane o derece! Gel leyn, hadi gel!!!

SeV@L dedi ki...

Ama gelirsem ve sen bana bu kadar iyi davranırsan hep kalmak isterim ona göre :)

geveze baykuş dedi ki...

benim kapım daha yakın bağa gel :) aniaaaa lan bağa gel bostana gel leylim leylimmm
aklıma akşam vakti düşene bak!

SeV@L dedi ki...

Uuu o da bir şey mi benim aklıma gelene bak ;

bayıra karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni.
beybi.