1 Şubat 2011 Salı


Bu sabah her ne kadar Emel "Sen buna kar mı diyorsun?" dese de apartmanın kapısını açar açmaz gördüğüm ilk şey ince ince yağan kardı. Mutlu oldum sabah sabah. Ben aslında soğuk ülkelerin insanıyım. Keşke Eskimo falan olsaydım. Ama onlarda hep balık yiyor ben de balık sevmem. Neyse ben Cansu'nun paralel ve meridyenlerini öğreneceğim o arada bir yere yerleşeceğim. Yağmur, kar falan oh mis.

Son bir aydır her şey aksi gidiyor. Tabi sadece benim için değil. En nefret ettiğim Emel'le ikimizin aynı anda tüm enerjisinin yok olduğu zamanlar. Birimiz en azından keyifli olsa kotarıyoruz durumu da ikimizin de hayatında aksi giden şeyler olunca kötü oluyor.

Her şeye rağmen yine de yan yana gelince en iyi yaptığımız şey gülmek. Görüşmenin asıl amacı ağlanacak bir omuz sağlamak olsa da sonunda "senin yanındayken ağız tadıyla acı bile çekemiyorum" dedi. "Sen kendine bak" dedim ben de vakti zamanında benim kalbim paramparça olduğu bir akşam çok gülmüştük yine.

Alışveriş yapmayı da özlemişim. Bir iki aydır öylesine delice bir kemer sıkma politikası uyguluyorum ki kendime canıma tak etmedikçe ve abimden sigara aşırma imkanım oldukça sigara bile almıyorum. Hoş artık sigaradan ziyade First'ün karpuzlu sakızına bağımlı oldum ama onu da aldığımda sakızları ikiye bölüp öyle çiğniyorum yeminle. Ama dün akşam içimdeki uyuyan canavar uyandı.

Bu sıralar böyle. Saçlar beyazladı yine şeytana uyup sarı boyayacağım o olacak, ellerim Fındık hanım yüzünden tırmık içinde. Canım da ziyadesiyle sıkkın. Bir de aklım çok dağınık.Hele bu dağınıklık yüzünden çok fena bir rezillik yapıyordum ki son anda ayıldım.

 Fincanda demli çay içip, güzel şarkılar dinlenesi bir gün.


Misal Pilli Bebek'ten Kedi.



bir de bebek...
şu dünyadaki hiç bir şey senden önemli değil. doya doya çek acılarını,  sonra doya doya yaşa mutluluklarını. 

2 yorum:

ebruli günce dedi ki...

Hayat işte hep b*ktan,illa b*ktan :(

Defter-i KebiR dedi ki...

benim hayatim da bktan gittigi icin yazmiyorum su siralar bloguma. bi düzelsem diye gözümün icine bakiyorum ama yooook, iflah olmuyorum =( yazin hayat süper oldugu icin yazmaya zaman bulamiyordum, simdi de tersi. ya Sevalim bak sen illa da kis deyi tutturduysan onu bilmem atla ucaga gel derim, ama ben umudumu üc ay sonra gelecek bahara bagladim gari :S