13 Ağustos 2009 Perşembe

Gelin Dolma Yiyek :)


Dünya da sırrı çözülmemiş bir çok şey var.

Mesala piramitler. Nasıl yapıldı hala çözen, bilen yok.

Ama ben hayatım boyunca en çok şu dolmayı kimin icat ettiğini merak ettim. :)

Bir gece Emel'in bile uykularının kaçmasına sebebiyet vermiştim. :) Kanka özür dilerim. İlk yoğurt nasıl oldu ki? Dolma sarmayı kim icat etti ki? gibi saçma sorularımla seni uykudan alıkoyduğum gece için. :)

Saklama kabına sıkıştırıldığı için biraz şekilsiz dursa da tat süper. Beklerim gelin dolma yiyek. :)



/canım sıkılıyor evet. :)/ (aha bende kullandım Şafak'ın alamet-i farikası işaretleri bu güne kısmetmiş. :))

12 yorum:

creep dedi ki...

bak negüzel de oluyormuş.
ellerinin bakımı mükemmel.
dolma bahane.:)

halimcegunce dedi ki...

mmmmm....
çok lezzetli görünüyorlar...
Kim icat ettibilmiyorum ama, kesin ne pişiricem derdine düşen kadın keşfetmiştir canım...
Afiyet olsun...

SeV@L dedi ki...

Creep; Teşekkür ederim. Sırf sen laf etme diye iki dakikada sürdüm. :)

Edalım; size Edalım diyebilir miyim? :) Çok haklısın ne pişireceğim derdi çok büyük dert. İnsana böyle enteresanlıklar yaptırabilir. :))) Ama sonuç güzel orası tartışılmaz. :D

geveze baykuş dedi ki...

valla sarmayı bilmem de, ilk pişmaniye nasıl icad edildi konulu çok iğrenç bi hikayem vardı, onu hatırladım şimdi :)

eller ve saçlar şahane görünüyor, yakışmış ilhamimeeeee. gurrrrrban ossun sana oje faprikaları gurrrbaaaannnnnnnn!..

geveze baykuş dedi ki...

bi de, yeni profil resmine bayıldımmmmm :)

SeV@L dedi ki...

Kuşummm; Demek ki böyle şeylere takan bir tek ben değilmişim sevindim. :)))

Yeni profil resmimi bende sevdim. Zerrin Tekindor sağolsun. :)

sad dedi ki...

ya çok severim ben. zeytinyağlısını ayrı, etlisini ayrıı. olsa da yesek.

bu arada baykuşun ilhamiiieeeemm dediği kadar var yani:)))

sweetycursee dedi ki...

çıkış saatime yaklaştığım şu anlardaa evde annem ve muhteşem yemekleri yok diye ve hatta evde hiçbişey yok diye inadına mı yapıosunuz yaaaaa biri mercimek köftesi der içim gider öbür yandan resimlerle kanıtlanmış dolmalar ... bende yumurta kırar yerim artık :P:P:P
(küçük emrah ikonuuu :)

Anonymous dedi ki...

önce yalnizca bilekleri görünen siz çalişması : )
şimdi de bu : ))
cık cık cıkk olmamiş seval olmamış
diyoruz bi kere daha : )
ve haftaya daha başarılı bi çalişmayla görmek istediğimizi belirtip
6 veriyoruz : )
yani o dolma masada dursaydı da
çeken bi adim geriden çekseydi
daha net olmaz miydı : )
daha net derken : ))
yani dolmanın masadaki hali
daha bi doğal olmazmiydı manasında tüm eleştirel yaklaşimım : ))
neyse,,kovalanmadan : )
güzel olsun gün : )dedi ve kaçtı bu ben : )
safakk1

Defter-i KebiR dedi ki...

yaw onun adi dolma degil sarmaaa!!! biber doldurulur dolmadir, üzüm yapragi sarilir sarmadir ayol :) ayrica hala daha acim, cooook acim cooook =)

SeV@L dedi ki...

:)) Ya sorma O'nun geyiği de dönmüştü sankim bilog aleminde bi ara tamam bu sarma öğrendim de biz evde dolma diyoruz hepsine :D karalahana dolması, biber dolması, pattis dolması, dolma işte :D

Ben zaten kabak dolmasını değişmem hiç bir şeye :D

Defter-i KebiR dedi ki...

Ya amaaan benim ki uzanamadigi cigere mundar demek yahu =) yoksa dolma ossuuun, sarma ossuuun, ne denirse densin benim olsuuun ;-)