28 Nisan 2014 Pazartesi

Anne ben nevrotik miyim?



Uzun zamandır elime kitap aldığım yok, zaten kitap alışcerişi yaptığımda yok en iyisi kitaplıkta okunmayı bekleyenleri sıraya alayım dedim.

Çok da okunmayı bekleyen kitap yokmuş hani. :) 

Çok dara düştüğüm zamanlardan birinde canım Cansu'mun bana yolladığı ama benim bir türlü okumaya fırsat bulamadığım. Aslında okumaktan kaçındığım kişisel gelişim kitaplarından "Az Seçilen Yol"u çantama attım ve çıktım evden.

Kendi içime dönmekten şiddetle kaçtığım için ve bu kitaplar da hep "güç içinizde" temalı olduğu için genelde bu tarz kitaplara pek yanaşmam.

Kartal - Okmeydanı arası yol boyunca 50 sayfa okudum. 50 sayfada 50 tane kusur buldum kendimde. Bir kere kesin nevrotiğim ben.(Yaşlı teyzeler olur ya hani televizyonda prostat anlatan doktoru dinleyip de "aynından bende de var" diyen.)

Neyse acele etmeyim, kitabı bitireyim de ne olduğumu bi bulayım. :) Şu an inanılmaz uyku bastırdığı için ne yazcağımı da unuttum zaten.


3 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

merak ettim kitabı :)

CT dedi ki...

Seval'im sen ilk 50 sayfada bu teşhise ulaştıysan bu kitabı bırak okuma :D Ben üç kere okudum bu kitabı, her defasında bana çok iyi gelmişti. Bu kitaplardan yirmili yaşlarımdayken daha bi çok okumuştum gerçi...

guguk kuşu dedi ki...

Bence oku. Okuduklarını bize anlat. Bu ara ben de hiç okumaz oldum da. Bari başkalarının okudukları ile idare edeyim.